Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Crusader
 Share

Recommended Posts

Jag hittade det nu, fast inget svar.

Min fråga är kan jag klara Discerning the Transmundane och sedan ÄNDÅ göra Elder Knowledge??

Vet ni hur det funkar?

Tror inte det.

If you leave the Tower of Mzark without collecting the Elder Scroll and complete Discerning the Transmundane, collecting the scroll later will have no effect and this quest will be blocked.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Daedric är den bästa utrustningen, ja. Du kan göra det ännu bättre med enchantments.

Du menar lägga till magi?

Har typ 30 på det bara. Och är redan level 48. Har sattsat på annat bra.

Sen kan jag inte göra det på min, har den där speciella som man får i ett specialluppdrag. Daedric mill eller vad den heter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Ny DLC kommer 4 September på XBox Live: Hearthfire.

Ett mindra DLC som istället för att innehålla många fler quest eller förhöja strider så kommer den låta spelaren köpa mark, bygga hus, inreda huset med kök, trofé rum, bibliotek, växthus, kemilab mm. Man kommer också kunna skapa en trädgård, ha fiskodling och Bisamhällen, samt anställa en betjänt som tar hand om huset åt en.

Man kommer dessutom kunna adoptera barn som kan bo i huset. Men man måste själv uppfostra dem.

Priset kommer vara 400 Microsoft Points.

Källa

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folket måste lära sig att det inte är "PC above all" längre. Jag kör själv på pc nu för grafikens skillnad (vilket var större än vad jag trodde, 200 speltimmar i Skyrim på konsol till pc blev otroligt!) Samt moddar. Och om ryktena stämmer så kostade min PC bara någon tusenlapp mer än nästa generations konsoler. So, it's quite worth to change to pc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...