Renard Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 (redigerad) Jag är osynlig idag. Jag ser dig! Nä, skoja bara! Jag ser dig inte inte alls! Redigerad 24 augusti, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 (redigerad) Jo, visseligen. Men det här bryter med deras tidigare spel också. Större HD-bilder! Vilka pixliga näsor.. Redigerad 24 augusti, 2011 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Hmm, fel bilder. HÄR är HD-bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 (redigerad) Att döda människor kommer få konsekvenser! Dödar du en NPC kommer dennas familj hämnas! FUCK YEAH! Redigerad 24 augusti, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 WOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 (redigerad) Att döda människor kommer få konsekvenser! Dödar du en NPC kommer hans/hennes spöke hemsöka dig tills du dödar det! Även NPC'ns familj kommer vilja hämnas! FUCK YEAH! Efter att ha läst så står där att NPCns spöke INTE kommer hemsöka dig men att det hade varit coolt. Bara familjen. Men det är coolt ändå. Redigerad 24 augusti, 2011 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2011 Efter att ha läst så står där att NPCns spöke INTE kommer hemsöka dig men att det hade varit coolt. Bara familjen. Men det är coolt ändå. Dang! Det är jag som är trött i skallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Fan vad fet nyhet dags att leka lönmördare när solen går ner Vet inte om ni har läst denna nyhet heller man kommer kunna gifta sig med vem som helst i spelet nu menar jag såklart inte djur . Om din karaktär vill vara bög så ja bara gifta dig med en kille då. Från FZ: I hett efterlängtade rollspelsäventyret The Elder Scrolls V: Skyrim får du gifta dig med precis vem du vill, avslöjar Bethesda. Enda kravet är att det är "en han eller hon", och din bättre hälft kommer flytta in i ditt hus om du äger ett. – Ämnet verkar lite hyschysch, skrev någon till marknadsföringsanställde Pete Hines på twitter. – Inte hyschhysch, vi har bara inte gjort någon stor sak av det. Du kan gifta dig med vem som helst, svarade Pete Hines. Sen tillade han: – Ursäkta, borde förtydliga. Inte vilken NPC som helst, menade bara vilken man eller kvinna [som helst]. Spelar ingen roll vad du spelar som. Från att ha varit så gott som obefintlig tidigare så har möjligheten att spela som homosexuell karaktär ökat markant i senare års spel. Vilka andra titlar kan du komma på som erbjuder samma möjlighet? Tror ni att man kommer kunna gifta sig typ med 3 pers? menar du drar till en stad köper hus där gifter dig med en tjej drar till nästa stad gifter dig där köper nytt hus. Hoppas även man kan bilda familj också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Vilka andra titlar kan du komma på som erbjuder samma möjlighet? Dragon Age! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Fable. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 25 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 Mass Effect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jF8-mrFPH8c Hur du får Skyrim snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 Lite tråkiga nyheter för PS3/PC-spelare ang DLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=jF8-mrFPH8c Hur du får Skyrim snabbt FUUUUUUUUUU videon funkar inte står den är bort tagen. Crusader: Oroa inte dig tror verkligen att Bethesda kommer släppa dem två DLC packerna till PC också. Det var ju samma sak med TLAD och Gay tony vi fick det till PC visst men det är ju inte samma företag men tror inte Bethesda sviker oss PC spelare med så jag tror att vi kommer också få ta en del av dessa DLC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 FUUUUUUUUUU videon funkar inte står den är bort tagen. Crusader: Oroa inte dig tror verkligen att Bethesda kommer släppa dem två DLC packerna till PC också. Det var ju samma sak med TLAD och Gay tony vi fick det till PC visst men det är ju inte samma företag men tror inte Bethesda sviker oss PC spelare med så jag tror att vi kommer också få ta en del av dessa DLC. Ah vad synd. Men det var bara en rolig video där man gick in med förhoppningen om att få skyrim snabbt, men så står det bara: "Köp det" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 Lite tråkiga nyheter för PS3/PC-spelare ang DLC. Läste visserligen bara rubriken men om de bara menar att de två första DLC-packen kommer släppas till Xbox innan de släpps till PC och PS3 så gör det mig ingenting. Om de menar att de enbart kommer släppas till Xbox så blir jag grinig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 Nej, bara 30 dagar innan. Därför skrev jag lite tråkiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2011 Det är därför man köper PC-versionen, så man kan skaffa grattis moddar istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 Jag gillar den nya friheten som vi (förhoppningsvis) får i Skyrim. Jag hoppas verkligen att det stämmer att uppdragen påverkas efter hur man spelar. Jag skulle gärna prova att spela en lönnmördare som smyger i skuggorna och använder pilbåge och kniv. Men jag är orolig hur det kommer gå när man ska besegra drakarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2011 Jag gillar den nya friheten som vi (förhoppningsvis) får i Skyrim. Jag hoppas verkligen att det stämmer att uppdragen påverkas efter hur man spelar. Jag skulle gärna prova att spela en lönnmördare som smyger i skuggorna och använder pilbåge och kniv. Men jag är orolig hur det kommer gå när man ska besegra drakarna? Utveckla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts