Jump to content

The Elder Scrolls V: Skyrim


Crusader
 Share

Recommended Posts

Att döda människor kommer få konsekvenser!

Dödar du en NPC kommer hans/hennes spöke hemsöka dig tills du dödar det! Även NPC'ns familj kommer vilja hämnas!

FUCK YEAH! (w00t)

Efter att ha läst så står där att NPCns spöke INTE kommer hemsöka dig men att det hade varit coolt. Bara familjen. Men det är coolt ändå. :)

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad fet nyhet dags att leka lönmördare när solen går ner :shifty:

Vet inte om ni har läst denna nyhet heller man kommer kunna gifta sig med vem som helst i spelet nu menar jag såklart inte djur :lol: . Om din karaktär vill vara bög så ja bara gifta dig med en kille då.

Från FZ:

I hett efterlängtade rollspelsäventyret The Elder Scrolls V: Skyrim får du gifta dig med precis vem du vill, avslöjar Bethesda. Enda kravet är att det är "en han eller hon", och din bättre hälft kommer flytta in i ditt hus om du äger ett.

– Ämnet verkar lite hyschysch, skrev någon till marknadsföringsanställde Pete Hines på twitter.

– Inte hyschhysch, vi har bara inte gjort någon stor sak av det. Du kan gifta dig med vem som helst, svarade Pete Hines.

Sen tillade han:

– Ursäkta, borde förtydliga. Inte vilken NPC som helst, menade bara vilken man eller kvinna [som helst]. Spelar ingen roll vad du spelar som.

Från att ha varit så gott som obefintlig tidigare så har möjligheten att spela som homosexuell karaktär ökat markant i senare års spel. Vilka andra titlar kan du komma på som erbjuder samma möjlighet?

Tror ni att man kommer kunna gifta sig typ med 3 pers? menar du drar till en stad köper hus där gifter dig med en tjej drar till nästa stad gifter dig där köper nytt hus. Hoppas även man kan bilda familj också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.youtube.com/watch?v=jF8-mrFPH8c

Hur du får Skyrim snabbt :)

FUUUUUUUUUU videon funkar inte står den är bort tagen.

Crusader: Oroa inte dig tror verkligen att Bethesda kommer släppa dem två DLC packerna till PC också. Det var ju samma sak med TLAD och Gay tony vi fick det till PC visst men det är ju inte samma företag men tror inte Bethesda sviker oss PC spelare med så jag tror att vi kommer också få ta en del av dessa DLC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FUUUUUUUUUU videon funkar inte står den är bort tagen.

Crusader: Oroa inte dig tror verkligen att Bethesda kommer släppa dem två DLC packerna till PC också. Det var ju samma sak med TLAD och Gay tony vi fick det till PC visst men det är ju inte samma företag men tror inte Bethesda sviker oss PC spelare med så jag tror att vi kommer också få ta en del av dessa DLC.

Ah vad synd. Men det var bara en rolig video där man gick in med förhoppningen om att få skyrim snabbt, men så står det bara: "Köp det" :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar den nya friheten som vi (förhoppningsvis) får i Skyrim.

Jag hoppas verkligen att det stämmer att uppdragen påverkas efter hur man spelar.

Jag skulle gärna prova att spela en lönnmördare som smyger i skuggorna och använder pilbåge och kniv.

Men jag är orolig hur det kommer gå när man ska besegra drakarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar den nya friheten som vi (förhoppningsvis) får i Skyrim.

Jag hoppas verkligen att det stämmer att uppdragen påverkas efter hur man spelar.

Jag skulle gärna prova att spela en lönnmördare som smyger i skuggorna och använder pilbåge och kniv.

Men jag är orolig hur det kommer gå när man ska besegra drakarna?

Utveckla :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...