Jump to content

Harry Potter och Dödsrelikerna


Mark
 Share

Recommended Posts

Han blev strypt av sin silverhand

Varför kommer han inte att döda? Palla göra om historien?

Alltid älskat böckerna, läst alla böcker minst tre gånger och många av böckerna har jag läst fler gånger men jag aldrig gillar filmerna, jag blir alltid besviken när jag ser på dom, dom lyckas aldrig leva upp till mina förväntningar trots "freakin awesome trailers" så jag har inte följt filmerna så jättenoga men den här verkar faktist bli riktigt bra! :)

Är det nåt datum släppt på filmen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Så, nu är den ute. Vad tycker ni? Jag gillar den inte. Filmen var seg, come on, det är inte kul att se Harry Potter med vänner sitta i ett tält. Och som vanligt så gillar jag inte att filmen tar för stora friheter och inte följer boken till punkt och pricka. ^_^

Återkommer med synpunkter, ska kika på den ikväll :).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well. Tror ni att Voldemort vinner i filmen då? Med så mycket annat som är ändrat så förvånar det inte mig.

Sen är det förbannat tråkigt att halva filmen utspelar sig i ett tält.

Ska HELA den sista filmen vara den jävla striden på Hogwarts? Dom betade väl av 500-600 sidor i boken i den här filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja den var lite seg, fast ändå lite som jag förväntat mig eftersom den är uppdelad i två delar. Dock så kan jag av någon rolig anledningen sitta och titta på Hermione i flera timmar :wub:

Håller med, både om filmen och Hermione. :D

Lite segare än de övriga filmerna, men sjukt mycket mörkare. Verkar ju som att sista delen

kommer att vara hela striden

rakt igenom hela filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Trailer nummer 2 har kommit:

Fyfan vad mäktigt det kommer bli, jag funderar på att läsa sista boken igen.

Komiskt förresten, jag trodde faktiskt nästan att WB skulle notera hur alla gjorde narr av Voldemorts "NYYYAAAHHH" i den förra trailern och att de skulle tona ner på det lite, men det var fan minst lika många "NYYYAAAAAHHH" den här gången med. laugh_1182782_1.gif

Edit: Komiskt, båda YT-filmer jag länkat har samma thumbnail. Det är emellertid inte samma trailer, lovar.

Redigerad av Siana
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...