Jump to content

Harry Potter och Dödsrelikerna


Mark
 Share

Recommended Posts

Filmer kan aldrig slå dess motsvarigheter i bokform eftersom det är omöjligt att på ett vettigt sätt överföra flera veckors läsning till ett par timmars tittande. Det sagt så tycker jag att majoriteten av Harry Potter-filmerna ändå har levererat och varit någorlunda värdiga böckerna. Jag taggar absolut, kommer se den i 3D ASAP. Jag gillar även att de delade upp boken i två filmer - inte bara ger det mer plats för smaskiga detaljer, det förlänger även nöjet. De skulle nästan ha gjort två filmer av varje bok ända sen fyran och uppåt, för de är alla rätt långa...

Trailern såg riktigt häftig ut faktiskt. Längtar!

Edit: Mark, använd [youtube-hd ]-taggar för att göra inbäddningen rättvisa!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen ser häftig ut men skådespelarna tycker jag ser alldeles för gamla ut nu. Titta bara på "Harry Potter", han ser inte ut att vara 16-17.

Varför visar de slutscener från filmen i trailern? Striden mellan Harry och Voldis är för fan slutstriden!

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmen ser häftig ut men skådespelarna tycker jag ser alldeles för gamla ut nu. Titta bara på "Harry Potter", han ser inte ut att vara 16-17.

Varför visar de slutscener från filmen i trailern? Striden mellan Harry och Voldis är för fan slutstriden!

Man skulle vara 18/19 sista året på Hogwarts. Och det är väl klart att dom visar något av det som alla vill se mest, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man skulle vara 18/19 sista året på Hogwarts. Och det är väl klart att dom visar något av det som alla vill se mest, eller?

17/18 faktisk, men whatever. :P

Jag föredrar att se de häftiga slutscener på en stor bioskärm och inte få dem spolade på en liten datorskärm.

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...