Jump to content

94:or, kom ni på det gymnasium ni sökt?


Grumpy
 Share

Kom du in?  

26 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Kom du in? Vilken skola/linje sökte du?

Mitt första val var Eldata på Västerviks gymnasium och jag kom in. Linje verkar var skitbra, schysta lärare och lagom mycket plugg. :P

Kan säga att jag var orolig att jag inte skulle komma in på grund av att Västervikstidning skrev att det var många som sökt EL men jag kom precis in med mina 175 poäng och medelpoängen låg på 185.

Nåja, kom ni in?

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Eh, får man veta så tidigt? :P

Hoppas att jag får veta senare, efter lovet. Våra mentorer är sjukligt slöa så jag räknar inte med det. ^^

Jag gick in på hemsidan som vi sökte igenom och kollade om jag kommit in. Egentligen så ska man inte få reda på det förrän om typ 1-2 veckor, då man får brevet.

Redigerad av Grumpy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herre jistanemej, är det nittiofyrorna som ska söka in nu?! Tiden går fort...

Man känner ju sig gammal :D

Oh god, värst vad ni får mig att känna mig gammal :wub:

I'm with you guys! :D

Jag kände mig " :P " när jag läste titeln. Fan, det var ju nyss jag själv som gjort valet till gymnasiet känns det som!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många (aktiva) 94:or har vi på Forumet?

Vi är väl i alla fall 5-6 stycken?

Hehe, nullvotade (är 93:a). Men kom i iafl in på mitt förstahandsval, efter att ha skiftat plats med denna och mitt andrahandsval. Hade dock behörighet x2 till båda programmen (meritpoäng 225) :wub:

Vad hade du för försthandsval?

Känns precis som att det var igår jag skolkade från Ellära B lektionerna för att hänga nere på stan med polarna..... :D

Jag har ju sökt till El, säg inte att Ellära är tråkigt...:D

Yeah baby, hittade pappret med inloggningsuppgifter och kollade, preliminärt intagen!

High five dude!

Jag har en fråga till alla gamlingar ( :P ), om man har kommit in preliminär så är det väl 99% säkert att man även kommer in på det slutgiltiga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...