Jump to content

94:or, kom ni på det gymnasium ni sökt?


Grumpy
 Share

Kom du in?  

26 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Har inte fått reda på något än, men jag har sökt på något inom beteendevetenskap. Har 230 i meritvärde men det står inte hur mycket man behöver för att komma in på mina val så vi får väl hoppas det går bra :)

EDIT:

Tydligen så säger gymnasieintagning.se att man får intagningsresultat imorgon och intagningsgränserna läggs ut den 5 juli.

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte fått reda på något än, men jag har sökt på något inom beteendevetenskap. Har 230 i meritvärde men det står inte hur mycket man behöver för att komma in på mina val så vi får väl hoppas det går bra :)

EDIT:

Tydligen så säger gymnasieintagning.se att man får intagningsresultat imorgon och intagningsgränserna läggs ut den 5 juli.

Beteendevetenskap?

Kom in på mitt första handsval för andra gången nu :/

så jävla segt o ha slösat bort ett år på el..

Va?! El verkar ju awesome.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du kom in första året, varför gick du inte det då?

Bytte program efter jul och då var det försent för att börja med dom ettorna som gick då. så jag fick söka till detta år istället..

Va?! El verkar ju awesome.

Nej fy fan... roliga lärare och så men var verkligen inget för mig alldeles för lite praktik och aldeles för mycket tråkig matte :D

Blir o gå fordon med 94:or istället xD

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bytte du till el efter jul, eller vadå?

Vad är ditt förstahandsval?

Vad gick du ifjol?

Nej :P

När jag gick ut 9:an förra året hade jag el som första handsval som jag kom in på. Gick då på elprogrammet till nån vecka efter jul lovet. gick till syo och sa att jag ville byta program men då var det försent för mig att börja med dom som då gick fordon år ett ( som ska börja andra året nu) så då fick jag hoppa av el programmet och söka till fordon år ett nu :(

Edit: :D blev flummit

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej :P

När jag gick ut 9:an förra året hade jag el som första handsval som jag kom in på. Gick då på elprogrammet till nån vecka efter jul lovet. gick till syo och sa att jag ville byta program men då var det försent för mig att börja med dom som då gick fordon år ett ( som ska börja andra året nu) så då fick jag hoppa av el programmet och söka till fordon år ett nu :(

Edit: :D blev flummit

Då är det ju ditt "eget" fel, men du har ju inte slösat bort ett år på el..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...