Renard Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 (redigerad) Det kanske redan finns en sån här undersökning, i så fall ber jag om ursäkt Jag tycker personligen att jag spenderar allt för mycket tid framför datorn, och 90% utav tiden hänger jag här, på GTAsajten. Jag är nästan alltid inne och läser eller skriver. Vote: Ja, hänger på forumet hela tiden Vill ni att jag lägger till/tar bort/forumlerar om något av alternativen så är det bara att säga till Redigerad 18 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Votade inte, jag är inne på Gtasajten nästan varje dag. Dock så skriver jag inte så mycket längre, så på det sättet är jag inaktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 februari, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Votade inte, jag är inne på Gtasajten nästan varje dag. Dock så skriver jag inte så mycket längre, så på det sättet är jag inaktiv. Då lägger jag till det som alternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Vote: Jag är inne och läser andras inlägg väldigt mycket, men skriver inte mycket själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Svarsalternativen har ju, typ alla, inte alls med frågan att göra. Jag spenderar mycket tid på forumet, någon timme eller två om dagen, men inte för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Null vote, jag spenderar för mycket tid vid datorn. I hate this thing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 GTAsajten är ju självfallet mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Nej, hänger nästan aldrig på forumet. Längre.. Men det finns inget forum som är som det här forumet, it's very extraordinary, många snela hestar. Kommer alltid att göra mina visiter här, åtminstone tills forumet har gått i graven för gott, vilket jag hoppas aldrig kommer att hända. Hoppas sidan blir återuppbyggd någon vacker dag, och många nya små junior gta-sajtare kommer för att lära sig av eliterna förens det är försent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Jag hänger typ här hela tiden. Klickar runt på det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Jag hänger typ här hela tiden. Klickar runt på det mesta. Samma här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 För två år sedan var jag väldigt mycket här. Aktiviteten har dock avtagit. Besöker GTAsajten knappt dagligen, och då är det ändå en uppgång den senaste tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Är typ aldrig inne här och när jag väl är det så är det bara en kort stund för att se om det hänt nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Sista alternativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2010 Under vissa tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Mycket läst blir det. Spar på fingrarna om det inte är nödvändigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Jag är inne och läser andras inlägg väldigt mycket, men skriver inte mycket själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Votade som de flesta andra att jag ofta är inne och läser andras inlägg men mindre ofta skriver själv... För några månader / något år sedan så såg det annorlunda ut dock... Då skrev säkert minst två inlägg per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jultomten Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 "Under vissa perioder är jag väldigt inaktiv" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 Liksom många andra läser jag för det mesta och skriver lite då och då. Blir strax över 1 post om dagen eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 19 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2010 "Under vissa perioder är jag väldigt inaktiv" Någon mer än mig som fick sig ett litet skratt över det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts