Jump to content

Spenderar du för mycket tid på GTAsajten?


Renard
 Share

Spenderar du för mycket tid på GTAsajten?  

77 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Sitter jag vid datorn, vilket jag gör ganska mycket, så har jag alltid Firefox med en Gtasajten-flik uppe. Och det är väl ingen hemlighet att jag har besökt sidan så ofta jag har kunnat sedan hösten 2005... :D

Det jag inte förstår är att min månatliga postcount var så mycket högre förr (~2006-2007) än den är nu. Antar att det beror på att det var mycket mer drag på forumet på den tiden? Visst var det extremt den gången jag klockade 108 posts på ett dygn, men jag vill minnas att topp fem-postarna ofta hade 20-40 per dygn var och det var inte några konstigheter.

Just ja, många av de "tunga" trådarna är ju i loungen nu. :) :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon mer än mig som fick sig ett litet skratt över det här?

+1

xD

---

T:

Nej, inte längre. Allt för många bra medlemmar har blivit desillusionerade och försvunnit (can't blame them), Allmänt suger och GTA intresserar mig inte för tillfället. 90% av min aktivitet nuförtiden sker i loungen där jag främst grejar med olika specialtrådar (lekar, bb, forumgalor etc) + moderering. Men men, efter regn kommer solsken. :yes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det förvånar mig att så många av forumets framstående profiler väljer "Jag är inne och läser andras inlägg väldigt mycket, men skriver inte mycket själv". Jag tycker att jag ser nya inlägg från dessa personer för jämnan!

Jämfört med förr i tiden så skriver man mycket mindre. Då stötte man på 40-sekunderfiltret nästan vid varenda post man ska göra. Nu för tiden så stöter jag nästan aldrig på det då jag skriver mycket, mycket mindre än vad jag gjorde back in the days.

Men självklart skriver jag mycket nu för tiden, om man jämför med hur mycket andra medlemmar skriver nu för tiden. Men det har som sagt blivit mindre än vad det var.

Precis som Kebab säger så var 20+ posts på en dag inget ovanligt, nu för tiden snittar ettan på dagslistan runt 10 - 15 inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...