Halo Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Yay! Det var sista OS-dagen idag va? Tror det sista som händer är hockeyfinalen klockan 21 imorgon om jag inte är helt ute och cyklar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Tror det sista som händer är hockeyfinalen klockan 21 imorgon om jag inte är helt ute och cyklar? Femmilen herrar kl 18:30, Ishockey kl 21:15, Avslutningsceremoni kl 02:30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Femmilen herrar kl 18:30, Ishockey kl 21:15, Avslutningsceremoni kl 02:30. Svensk tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Curlingen var ju sjukt spännande! Speciellt kul då Kanada blev spöade inför sin egen publik och att de var så nöjda eftersom de trodde att de skulle vinna i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Svensk tid? Ja, svensk tid. Finalen är 12.15 lokal tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 (redigerad) Jaha ja, ännu ett svenskt OS-brons. Johan Olsson grejar femmilen! Riktigt underhållande och rafflande slutspurt också! Redigerad 28 februari, 2010 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Jaha ja, ännu ett svenskt OS-brons. Johan Olsson grejar femmilen! Riktigt underhållande och rafflande slutspurt också! Men, jag kollade ju på det! Sen stängde någon av TV:n och jag glömde bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 (redigerad) Bara jag som tänker sitta upp inatt och titta på avslutningscermonin? Redigerad 28 februari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Bara jag som tänker sitta upp inatt och titta på avslutningscermonin? Nej då, tänkte också glo på den . Kortfilmen om Sveriges alla medaljer var fan grym, rysningar rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 (redigerad) Varför i hela havet stormar är det två kanadicker som huvuddomare i finalen? Dessvärre tror jag att kanadensarna kommer få fördel av det. :/ Haha, bara för det fick jag svaret av Chris direkt. Redigerad 28 februari, 2010 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 (redigerad) Varför i hela havet stormar är det två kanadicker som huvuddomare i finalen? Dessvärre tror jag att kanadensarna kommer få fördel av det. :/ Haha, bara för det fick jag svaret av Chris direkt. Rätt kul ändå. Jag älskar skandaler Hahahaha! Tacklingen vid båset var EPIC! Redigerad 28 februari, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Jag finner inga ord, vilken jävla match! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 DET ÄR 2-2!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 KNÄPP KANADA PÅ NÄSAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 sic game yo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 DET ÄR 2-2!!!!! Oj oj oj trodde aldrig USA skulle kunna göra 2-2 MED 24sec kvar av att spela . Snacka om vilken press Kanada har nu. Hoppas verkligen att USA vinner nu f.ö så tycker jag att domarna har missat en del solklara utvisningar som dem inte blåser på. Jag förstog det när jag hörde att det skulle vara kanadensiska domare som ska döma matchen. Men GO USA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Jag tror Chris kissat på sig. De sista minutrarna var gryyymt intensiva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Kul för Kanada. Höll på USA. KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 februari, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2010 Kul för Kanada. Höll på USA. KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUK! DAMN Kanada. Men för mig så går guldet till USA ändå men jag har aldrig vart med om en sån här spännande final förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts