Jump to content

Jag skulle göra vad som helst för att få äta..


Wu Zi Mu
 Share

Recommended Posts

Jag sitter ofta vid datorn och blir sugen på något att äta, tugga på eller dricka.

Som tur är så är det sällan jag kommer över något av det, då jag säkert skulle bli fet som en gris.

Men det gör inget att drömma lite, så vad är du extra sugen på nu?

Jag börjar:

Jag såg en reklam i någon tidning att det var extrapris på prinsesstårta nu till alla hjärtans dag. Och fy fan vad sugen jag blev!

Har vart det hela dagen.. Det var väldigt nära att jag hoppade in i bilen och åkte för att köpa en, men förnuftet hann ikapp mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sen i lördags natt när jag va lagom lullig varit grymt sugen på en speciell pizza från en speciell pizzeria och deras bröd med sallad o sås innan. Och är fortfarande sjukt sugen för att jag inte va snabb nog ner till Åtvid igår.. Så ja.. Det.

O imorn hinner jag inte heller ner o käka för imorn kl halv 2 ska jag iväg..men mer om det nån annanstans :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ätit några Semlor i år, men de har bara varit okej. Såg några idag som såg ut som dom 'ska' göra när dom är riktigt riktigt goda. Köpte dock ingen. Men det skulle vara jävligt gott just nu.

Det finns inga goda köpesemlor. Åtminstone kan de aldrig vara lika goda som hemmagjorda. Farmors semelbullar med mycket mandelmassa och ännu mer grädde och till sist ett vackert snötäcke i form av florsocker. Åh så gott! Serveras såklart även med het vägg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sitter ofta vid datorn och blir sugen på något att äta, tugga på eller dricka.

Som tur är så är det sällan jag kommer över något av det, då jag säkert skulle bli fet som en gris.

Men det gör inget att drömma lite, så vad är du extra sugen på nu?

Jag börjar:

Jag såg en reklam i någon tidning att det var extrapris på prinsesstårta nu till alla hjärtans dag. Och fy fan vad sugen jag blev!

Har vart det hela dagen.. Det var väldigt nära att jag hoppade in i bilen och åkte för att köpa en, men förnuftet hann ikapp mig!

Kommer förmodligen börja hata dig för den här tråden, blir alltid tvungen att gå och hämta något när jag sittere vid 23.30 och råkar se folk käka pizza i någon tv-serie eller läsa vad någon skriver om mat..

Det bästa som finns är just när man ätit pizza till middag och blir sugen framåt kvällen. Microvärmd pizza. <3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingenting, jag craveade blåbärspaj innan men det löste sig. :D

Less' jus' say that's been taken care ov' *knäcker knogarna*

----

Inget just nu, egentligen - tog precis ett sent mellanmål bestående av en skål fil, lite honung, valnötter, kanel, müsli, russin, och en kopp té, så mitt socker-behov är tillfredsställt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns inga goda köpesemlor. Åtminstone kan de aldrig vara lika goda som hemmagjorda. Farmors semelbullar med mycket mandelmassa och ännu mer grädde och till sist ett vackert snötäcke i form av florsocker. Åh så gott! Serveras såklart även med het vägg.

Fel. Är det rätt semlor (som det jag såg idag) så är det något så enormt mycket godare än hemmagjorda... Kanske beror på att vi inte är några bakproffs... Om jag hälsar på, lovar du att låta mig smaka några utav dina farmors semlor?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...