Jump to content

Edit.


Sniper
 Share

Recommended Posts

Ett väldigt kort och simpelt förslag.

Finns det ett sätt att göra så att edit-notisen* inte dyker upp om man editar sin post inom 1-2 minuter?

Det är ganska jobbigt när man ser att man av misstag missat någonting och måste editera inlägget genom att ta bort en bokstav... och sedan får en ful edit-notis längst ner.

*se nedan

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, jo jag stör mig rätt rejält på den också, den ger en ful stämpel åt annars snygga inlägg man lagt ner tid och energi på layout etc. Spelrecensioner till exempel, där har jag en hel del inlägg som tagit 1h+ att skriva, och så får man en ful klisterlapp längst ner. Jag kringgår ibland det där genom att kopiera hela inlägget, trycka "Delete" (modverktyg) och sen skriva ett nytt reply med ändringar, men det är ju inte riktigt riktigt att göra så.

Haha det här var intressant.

Vad är det som stör så mycket med den texten? Det är ju inte direkt någonting fel i att editera posts.

Men medge att det ser ut som att man sagt nåt dumt man sen ångrar och så har man gått ifrån debatten med svansen mellan benen utan att låtsas om det.

Eller hur?

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väntade bara på viktigpettern som skulle komma med det. Bevisligen räcker det inte till, därför vore den här ändringen fin.

haha. Jag är väl ingen viktigpetter?

Jag håller faktiskt med om att det borde finnas möjlighet att ändra inom tio minuter utan att det ska stå edit. Tycker inte att det är fult eller så men på något sätt stör det mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Admins har den lyxiga förmånen att kunna editera utan den.

Å andra sidan är det också bra att den finns, historierevidering ska väl inte vara så lätt att komma undan med? :D

Det handlar inte om att ta bort den helt utan att ge en tidsfrist på någon minut då man får edit:a utan att den dyker upp. Ev. stavfel etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...