Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

Fifflaren lämnar NiP.

Ska bli spännande att se vem den femte blir.

Tråkigt, men det kanske är en förändring som NiP behöver med tanke på hur de spelat på senare tid. Jag har lärt mig mycket av Fifflaren vad gäller det defensiva spelet på Inferno som jag tycker han skötte snyggt. Visserligen har jag lärt mig mycket från alla proffs när jag tittat, men jag har nog anammat hans spelstil och positionering mest.

Tror ni det finns någon chans att en ickesvensk kommer in? Jag är inte så bra på den svenska scenen och känner inte till någon svensk som skulle kunna ta på sig till exempel AWP-rollen och mäta sig med de stora namnen så som JW, KennyS, Guardian, ChrisJ eller KQLY.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En bra map och massa jävla döda kycklingar på DM-missions. :confused:

Ja det är sjukt, har fått massa free kills på DM för att folk sprungit runt och skjutit i backen.

Fick precis AK 47 - Wasteland Rebel!!!!! :D

Funderar på om man ska sälja den, den var ju inte jättesnygg. Den billigaste just nu säljs för 39,99€ det ger ju en liten slant att öppna cases och köpa annat dumt för. :P

Edit: Sålde den för 42€. Nu har jag gått plus på det här spelet. :D

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice, kan inte joina något game över huvud taget. Matchmaking hittar inga servar eller andra personer för den delen. FÖrsöker jag joina en community server så får jag ett felmeddelande. Jävligt nice. Ingen annan på internet verkar ha samma problem. >_<

Edit: starta om steam löser ju såklart problemet..

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nice, kan inte joina något game över huvud taget. Matchmaking hittar inga servar eller andra personer för den delen. FÖrsöker jag joina en community server så får jag ett felmeddelande. Jävligt nice. Ingen annan på internet verkar ha samma problem. >_<

Edit: starta om steam löser ju såklart problemet..

Jag och alla mina mates fick cooldown för att vi abondana ett game som vi inte ens spelat i. Sen när vi väl spelade en match så var servrarna sämst och det rubberbandade sjukt hårt trots att pingen låg på ~40, så det är ju något som spökar med servrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och en polare lirade häromdagen, vi tiea spelet och direkt efter fuckade servrarna ur totalt, stod att vi redan var i en matchmaking match och kunde inte söka efter nytt.

När vi startade om spelet så fick polaren 10 minuters competetive cooldown. Löjligaste jag varit med om, ingen av oss vet varför heller med tanke på att jag klara mig och jag var med om samma problem som honom!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...