Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

Enligt rykten så är fusket inbäddat i en map på Steam Workshop. För att starta fusket så går man helt enkelt in på mapen och spelar mot bottar så är det igång och rullar. Det är designat för LAN, vilket i princip kan innebära att det är soundESP, någon form av silent aim med väldigt låg FOV eller någon form av WH som bara ändrar färgen (i typ R+2 G+2 B+2) på en pixel istället för ett fullt WH.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, får fan skärpa sig nu alltså. KQLY är ju inte ens bra med något vapen förutom awp. Hur kass får man vara? :D

Hehe och då är ju ändå KennyS bättre, i alla fall enligt mig. :P

Det är fasen kaoz i proffsscenen just nu, galet vad mycket jag hade att läsa när jag kom hem efter att ha varit borta sedan i måndags bara!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värsta är ändå alla proffs som är "rädda" för VaCation och slänger över hela sina inventorys på andra konton.

Det om något verkar ju extremt suspekt

Dem som tömmer sina konton blir ju suspekta i och med att man inte gör det om man inte fuskar, är man legit har man ingeting att oroa sig över. Det va ju en spelare som till och med drog till och "fejkar" att sitt konto blivit hackat medans jag tror typ 60-70% utav community inte alls tror på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Värsta är ändå alla proffs som är "rädda" för VaCation och slänger över hela sina inventorys på andra konton.

Det om något verkar ju extremt suspekt

Nu vet jag inte hur säkra man är på att VAC-bannen faktiskt stämmer för det händer ju ibland att folk som inte fuskar blir bannade. Valve gör ju bara något åt det om typ 10 000 blir oskyldigt bannade på en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast VAC är väl ändå en av dom absolut säkraste anticheatsen?

Dom gånger VAC verkligen säger ifrån är om man kan ha riktig suspekt programvara på datorn som kanske inte ens tillhör spelet i sig man spelar (vilket ändå är bra att det gör, once a cheater always a cheater liksom)

Jag antar att vi inte vet det då valve säkerligen inte släpper några sådana siffror. Jag tycker mig komma ihåg att för typ 3-5 år sedan så blev ett ovanligt antal spelare VAC bannade och valve såg att alla blivit bannade felaktigt. Hittar dock ingen artikel om det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar att vi inte vet det då valve säkerligen inte släpper några sådana siffror. Jag tycker mig komma ihåg att för typ 3-5 år sedan så blev ett ovanligt antal spelare VAC bannade och valve såg att alla blivit bannade felaktigt. Hittar dock ingen artikel om det.

Jo för 3-5 år sen var vac skitdåligt jämfört med nu.

Men nu känns det ändå som att om man får en vacban, så är det av legita anledningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, inte illa! Jag har inte så många bra skin, så jag bettar bara lite med skräpskins som jag ändå inte använder, bara för skojs skull. :P

Edit: Om CSGO Lounge-köerna kunde sluta vara fulla varje gång man vill göra något på deras sida bara. Hoppas att CSGO Loot blir en värdig utmanare till CSGOL, så man slipper kämpa varje gång man vill lägga ett spel och/eller hämta ut vinsterna.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, inte illa! Jag har inte så många bra skin, så jag bettar bara lite med skräpskins som jag ändå inte använder, bara för skojs skull. :P

Edit: Om CSGO Lounge-köerna kunde sluta vara fulla varje gång man vill göra något på deras sida bara. Hoppas att CSGO Loot blir en värdig utmanare till CSGOL, så man slipper kämpa varje gång man vill lägga ett spel och/eller hämta ut vinsterna.

Hade också bara skitskins från början men har lyckats jobba mig uppåt nu när jag är på denna streaken!

Har alltid mina grejer i returnboxen så behöver aldrig vänta på botsen heller, vilket är jävligt skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade också bara skitskins från början men har lyckats jobba mig uppåt nu när jag är på denna streaken!

Har alltid mina grejer i returnboxen så behöver aldrig vänta på botsen heller, vilket är jävligt skönt.

Så hade jag kunnat gjort såklart, men jag hämtade hem alla skins från gårdagens bets för att testa uppgraderingskontraktet. Men så sket jag i det och lade ett bet på NiP istället, och nu försöker jag plocka hem Stattrak Five-Seven-skinet jag fick. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga!

Är rank systemet uppdaterat på något sätt? För det spelar ingen roll hur mycket jag spelar och vinner och toppfraggar, jag kommer aldrig upp i rank verkar det som.

Enda jag kan tänka mig är att det är baserat på något sorts Elo system vilket gör det ännu svårare nu med tanke på att varenda game jag kör så möter jag alltid silverspelare och nästan aldrig någon som är rankad högre än mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga!

Är rank systemet uppdaterat på något sätt? För det spelar ingen roll hur mycket jag spelar och vinner och toppfraggar, jag kommer aldrig upp i rank verkar det som.

Enda jag kan tänka mig är att det är baserat på något sorts Elo system vilket gör det ännu svårare nu med tanke på att varenda game jag kör så möter jag alltid silverspelare och nästan aldrig någon som är rankad högre än mig.

Jag tror inte att elo-systemet är ändrat (För ja, det är ett elo-system) däremot så fick matchmakingen en förändring i senaste patchen och många har klagat på konstiga matchningar när spelet skapar lag.

Vilken rank är du på? Det är ju någon rank som är ökänd, åtminstone på reddit, för att vara en rank som man stannar på ganska länge. Men jag minns inte i huvudet vilken det är, MGE? DMG? LE? LEM?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...