Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

"I am leaving this in Valve's hands. I cannot prove my innocence, but I know they can," Mako told HLTV.org.

Huehuehue. Lycka till.

Någon som är vaken och känner för att lira? Jag har dygnat och kan inte sova. Jag finns i GTASajten-gruppen (eller min profil länkad någon sida bak), lägg till mig så pangar vi. Kan lira smurfkonto om du/ni inte vill möta smfc/lem :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det värsta är ju att på något sätt att för ~10 dagar sen va det en tråd på Reddit där han fuskanklagades och där hateade alla han som gjorde tråden.. Ack så fel man kan ha.

Regel 1 på internet är att allting wmb säger är lögn.

edit: Jaha... finns det musik i csgo? Ingen aning. Sämst update. : DDD

Redigerad av Gof
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

edit: Jaha... finns det musik i csgo? Ingen aning. Sämst update. : DDD

Ja, och den är svinhög! Det var det första jag stängde av efter jag startat spelet första gången.

Edit: Överlag så är väl ljudet i CS väldigt högt? Jag sänkte mastervolymen riktigt rejält för att kunna höra vad polarna säger. Första gången jag startade spelet så hade jag mitt headset på och lyssnade på Spotify. Spotifyljudet bara försvann för menymusiken dränkte ut allt det ljudet.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar en hel del demolition men det är sjukt drygt att folk håller på och vifta med kniven i början av så man förlorar typ 20-50 hp. Brukar alltid skjuta headshot på dom men då börjar dom gnälla på "varför sköt du mig" osv. Sämst. Ibland blir jag kickad för att dom är dumma i huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...