Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Lägg ut 50kr när nästa operation släpps, gå in på en idleserver under releasenatten och sälj eventuella drops för 10€/låda på morgonen. ~~~~

Låter ju sjukt skumt att man köper banorna och bara får spela de i några månader?

Varför kan jag spela banorna i Operation Breakout? Jag har inte köpt dom?

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gokväll mina vänner!

Jag har en fråga angående trades och chansen till att bli hackad. Min kompis blev hackad med hjälp av en link som en person skickade, som tur var fick han tillbaka allt. Men nu har jag fått screenshots på saker folk vill byta.

Är rädd att trycka på länkarna eftersom jag inte känner igen bild sidorna. Någon som vet något om detta?

Ps var försiktiga med länkar folk skickar! Var noga att kolla felstavningar i namn och liknande!

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gokväll mina vänner!

Jag har en fråga angående trades och chansen till att bli hackad. Min kompis blev hackad med hjälp av en link som en person skickade, som tur var fick han tillbaka allt. Men nu har jag fått screenshots på saker folk vill byta.

Är rädd att trycka på länkarna eftersom jag inte känner igen bild sidorna. Någon som vet något om detta?

Ps var försiktiga med länkar folk skickar! Var noga att kolla felstavningar i namn och liknande!

Låter dock sjukt suspekt att bli hackad genom att trycka på en länk..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känner du inte för att vänta så kan du köpa en CS:GO gift för 4 keys. Brukar gå på runt 2€~ styck i market. Du kan hitta någon som säljer på csgolounge.

Aha, så om jag köper fyra nycklar för 2€ styck så kan jag byta dessa nycklar mot en steamgift av spelet?

Har jag uppfattat dig korrekt rätt?

Edit: Är det vanliga case keys jag ska köpa i sådana fall? Det finns fyra för 1.90€ just nu.

Vad är förresten csgolounge till för? Den länkar till steams marknad. Är det för enklare översikt?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp. Spelar för det mesta ingen roll vilka nycklar du köper, folk brukar ta emot allihopa.

Csgolounge är en form av sida där man lägger ut annonser om vad man har för skins och skit så kan folk lämna trade offers. Man kan även betta skins på matcher där.

http://csgolounge.com/result?&rdef_index%5B%5D=1785&rquality%5B%5D=20 <- Använd den där länken så borde du hitta folk som har CS:GO-gifts och vill byta dom mot nycklar. Lägg bara till dom på friends och fråga först vilka nycklar dom vill ha så borde det vara chill.

Edit: Nycklarna kostar 1,89 inne i spelet. Om du känner någon som lirar så kan du alltid ge honom pengar så köper han åt dig. Då sparar du lite grann.

Redigerad av Gof
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jepp. Spelar för det mesta ingen roll vilka nycklar du köper, folk brukar ta emot allihopa.

Csgolounge är en form av sida där man lägger ut annonser om vad man har för skins och skit så kan folk lämna trade offers. Man kan även betta skins på matcher där.

http://csgolounge.com/result?&rdef_index%5B%5D=1785&rquality%5B%5D=20 <- Använd den där länken så borde du hitta folk som har CS:GO-gifts och vill byta dom mot nycklar. Lägg bara till dom på friends och fråga först vilka nycklar dom vill ha så borde det vara chill.

Edit: Nycklarna kostar 1,89 inne i spelet. Om du känner någon som lirar så kan du alltid ge honom pengar så köper han åt dig. Då sparar du lite grann.

Länken leder tyvärr bara till startsidan.

Känner ingen som spelar så jag får köpa nycklarna på steammarknaden. De ligger ju ändå runt 1,90€.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aja. Search > Klicka på steamfliken i högerspalten > sök på "Counter-Strike: Global" så får du fram det. Söksystemet på den sidan är sinnessjukt jobbigt om du aldrig varit där förut.

Jo tack jag märkte det. Men jag luskade ut vilken sida jag skulle ha nyckeln på när jag sökte. Nu ska jag bara söka efter folk som säljer själva spelet med!

Det dyker upp nycklar på steammarknaden för 1,8X titt som tätt. Är man snabb som fan så lyckas man snappa åt sig en. Jag lyckades få tag på en för 1,87 förut. Spara cash!

Hur säker är trade på steam? Första snubben jag kontaktar ger mig en varningsruta från steam som säger att han har blivit rapporterad för scam. Om jag ser hans item i listan, kan jag fortfarande blir lurad?

Äsch, sådär. Det gick ju bra. Betalade strax under 70 spänn för spelet, inte fy skam!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...