Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

En server kan inte upptäcka om du ändrar dina models.

Alter's Wallhack..

Oh the glorious times!

Men är ni allvarliga?! Ny sida på ett sånt skitinlägg, fan.

Nåja, jag spelar varken cs eller css längre, har tappat intresset.. Men varje gång jag pratar med en kille jag brukade spela med förut så kommer minnena tillbaka och man börjar tagga för att dra upp det igen, men det blir liksom aldrig av! Trist :(

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alter's Wallhack..

Oh the glorious times!

Men är ni allvarliga?! Ny sida på ett sånt skitinlägg, fan.

Nåja, jag spelar varken cs eller css längre, har tappat intresset.. Men varje gång jag pratar med en kille jag brukade spela med förut så kommer minnena tillbaka och man börjar tagga för att dra upp det igen, men det blir liksom aldrig av! Trist :(

Spela med oss?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Huhm... det där låter annorlunda. Aldrig hört talas om det förr. En klassike när någonting krånglar är dock att ta bort steam manuellt, rensa registret och sen installera om det. Testa! :)

Ska testa det. Avinstallerade CSS och delfragmentera spelet eller vad det nu heter och ska se sen om det hjälpte annars bara att göra som du sa. Kanske även har det med nåt att spelet har börjat lagga sönder mellan åt sitter på 20fps när jag hade normalvis 40-50FPS innan allt börja strula.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

I och för sig ja. Har väl testat medium/large ett tag men tycker det inte går att spela visst är väl nog att jag är mer van med litet.

Är väll samma sak som om jag är van vid att spela med large sikte, går inte spela med smal sikte isf. Det är personligt, samma sak med mus, skor också vidare..

Sen är det kanske en HLTV demo(?) eller demofil, och då blir det väll "mitt" sikte, så som jag brukar spela med det, och inte spelarens? Är osäker på hur det fungerar. ;>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Nån som kan förklara varför jag får nästan 4-6 kills sen kan jag dö tills jag har lika många kills varierar ibland sen när det är ca 3-10min kvar så går det bra helt plötsligt. Har det nåt med koncentrationen eller? Märker att jag gör små tabbar ibland som jag vet egentligen att jag inte gör.

Redigerad av SilentViper
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som kan förklara varför jag får nästan 4-6 kills sen kan jag dö tills jag har lika många kills varierar ibland sen när det är ca 3-10min kvar så går det bra helt plötsligt. Har det nåt med koncentrationen eller? Märker att jag gör små tabbar ibland som jag vet egentligen att jag inte gör.

Sakta i backarna, vad menade du exakt?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sakta i backarna, vad menade du exakt?

Alltså vet inte riktigt hur jag ska förklara jag kan få upp till 4-6 kills eller kanske 4-8 då kan jag helt plötsligt börjar jag dö 4-8 gånger så det kanske står 8 kills 8 deaths. Sen om man kollar hur många minuter det är kvar av rundan om det är ca 2-3min kvar tills nästa omgång börjar eller vad man ska säga så kan jag få 4-5 kills extra så det står 12 eller 13 kills sen 8 deaths.

Alltså det jag försöker komma fram till varför det går just bra för mig när det är ca 2-3min kvar av hela matchen innan ny runda börjar eller innan dem byter map.

Hoppas det förklarar saken bättre.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså vet inte riktigt hur jag ska förklara jag kan få upp till 4-6 kills eller kanske 4-8 då kan jag helt plötsligt börjar jag dö 4-8 gånger så det kanske står 8 kills 8 deaths. Sen om man kollar hur många minuter det är kvar av rundan om det är ca 2-3min kvar tills nästa omgång börjar eller vad man ska säga så kan jag få 4-5 kills extra så det står 12 eller 13 kills sen 8 deaths.

Alltså det jag försöker komma fram till varför det går just bra för mig när det är ca 2-3min kvar av hela matchen innan ny runda börjar eller innan dem byter map.

Hoppas det förklarar saken bättre.

Det beror på att hitboxen blir dubbelt så stor på alla förutom just dig ca. 2-3 min innan "matchen är slut". Steam har utsett dig att bli bäst, ta hand om detta privilegium nu.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror på att hitboxen blir dubbelt så stor på alla förutom just dig ca. 2-3 min innan "matchen är slut". Steam har utsett dig att bli bäst, ta hand om detta privilegium nu.

Icke att förglömma är ju att sedan de uppdaterade spelet i vintras så får man efter att ha dragit 5 kills på rad (utan att själv dö d.v.s) automatiskt en större hitbox och motståndarna får en mindre, detta för att göra matcherna så jämna som möjligt. Detta infördes för att göra scenen populärare då folk nu inte behöver bli avskräckta då de inte är så bra i början av sina karriärer.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Icke att förglömma är ju att sedan de uppdaterade spelet i vintras så får man efter att ha dragit 5 kills på rad (utan att själv dö d.v.s) automatiskt en större hitbox och motståndarna får en mindre, detta för att göra matcherna så jämna som möjligt. Detta infördes för att göra scenen populärare då folk nu inte behöver bli avskräckta då de inte är så bra i början av sina karriärer.

Glömde nämna det!

Tycker verkligen att det är tråkigt att man gjort dessa förändringar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ge er för fan, första gången var det roligt.

---

Nån som kan förklara varför jag får nästan 4-6 kills sen kan jag dö tills jag har lika många kills varierar ibland sen när det är ca 3-10min kvar så går det bra helt plötsligt. Har det nåt med koncentrationen eller? Märker att jag gör små tabbar ibland som jag vet egentligen att jag inte gör.

Bara hederlig inbillning :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...