Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

Ibland älskar man autosniper <3.

Btw nån som vet varför T's autosniper är bättre än CTs?

Vad jag har läst så ska det tydligen vara så att alla karaktärer i CT är vänsterhänta och det är därför de inte är lika bra när de använder sniper. Tror det var IGN som hade intervjuat Valve och de sa så.
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Spelar sällan CS men har börjat spela lite oseriöst public nu. Laddade ner nya skins till gubbarna så jag har dom gamla från 1.5, men när man får HS så sprängs huvudet i bitar. Kan jag bli kickad/bannad för det när jag spelar? Finns det servrar som inte tillåter sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar sällan CS men har börjat spela lite oseriöst public nu. Laddade ner nya skins till gubbarna så jag har dom gamla från 1.5, men när man får HS så sprängs huvudet i bitar. Kan jag bli kickad/bannad för det när jag spelar? Finns det servrar som inte tillåter sånt?

Bara du som ser dina gubbars huvuden sprängas i bitar, så nej, du kan inte bli bannad såvida du inte berättar det för admins.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat spela CSS lite smått igen efter många timmar spelande av 1.6 tänkte skulle vara kul igen att testa CSS. Men nu har det börjat krångla sig. Ibland ser jag inte gubbarna utan dem är osynliga sen händer det att man ser en gubbe i CT spawn som rör sig men står fortfarande still. Om man speccar han så ser man hur han rör sig och skjuter men fortfarande kvar i CT spawn.

Har installerat om CSS ett antal gånger men verkar inte hjälpa? Kan det va mina drivrutiner till grafikkortet? Och det är jävligt jobbigt när man spelar PCW då man måste antingen starta om datorn eller starta om steam.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...