Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

Well, om man är nybörjare eller inte spelat CS på ett bra tag mister man allt vad spelsinne och spelförståelse innebär. Det finns en stor del fuskare på public (gäller även spelarenan där antifusket är harmlöst), det finns saker som inträffar på public som aldrig skulle inträffa på en seriös pracc, du följer inga taktiker, du möter folk i princip överallt och lär dig inte vart man kan gå/stå och skjuta eftersom alla publiclirare bara springer runt, skjuter och smyger helt random. Det enda public duger för är om man har tråkigt, om man bara vill gå in och springa runt och skjuta random eller om man vill "skryta" och hamna etta på serverrankingen.

Åh där ser man. Men ska iallafall nötta lite till public känner att jag börjar komma igång lite grann nu. Blir kanske lite skillnad nu när jag köper 1.6 på Onsdag då pengarna rullar in.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har skaffat nu Counter Strike anthology. Finns det nå commando som minskar siktet som man vill eller är det bara dem där storlekarna som finns att välja på i options? Sen vart kan man hitta bra config filer till 1.6?

Small är det minsta. Standardconfig är bra, ställ in dina rates först bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Djingis - spelar du fortfarande CS?

Nej, inte längre. Dels pga att jag just nu sitter jag på en Mac från skolan och det är den enda datorn jag har just nu (bortsett från min HP-laptop som man kan knappt kalla dator).

Sen så tar jag igen livet för all jävla tid jag har slösat på dator/tv-spel och går ut istället med mina polare och umgås.

Edit

Känns som att här hörde till Fråga en GTA-sajtare

Redigerad av Djingis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, inte längre. Dels pga att jag just nu sitter jag på en Mac från skolan och det är den enda datorn jag har just nu (bortsett från min HP-laptop som man kan knappt kalla dator).

Sen så tar jag igen livet för all jävla tid jag har slösat på dator/tv-spel och går ut istället med mina polare och umgås.

Konsumerar du alkohol flitigt?

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Gaah börjar bli störande nu. Spelar nu 1.6 på playzeek(Spelarenan) spelar just där för att se hur jag utvecklas samt spela med kompisar. Nu när jag spelar så får jag CL_flushentirypacky error eller vad det nu heter så jag laggar fast och pingen går över 1k kanske typ 5-15 sekunder har nu hänt när man har nästan vart nära att få en kill. Nån som vet hur nu man fixar det? Detta händer lite då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gaah börjar bli störande nu. Spelar nu 1.6 på playzeek(Spelarenan) spelar just där för att se hur jag utvecklas samt spela med kompisar. Nu när jag spelar så får jag CL_flushentirypacky error eller vad det nu heter så jag laggar fast och pingen går över 1k kanske typ 5-15 sekunder har nu hänt när man har nästan vart nära att få en kill. Nån som vet hur nu man fixar det? Detta händer lite då och då.

Vad nickar då på spelarenan? Jag och några kompisar brukar spela lite gathers där då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta spela på spelarenan är lösningen.

Sluta spela på trådlöst också.

Vi har 100mbit så tror det inte är trådlösa då jag har full signal styrka hela tiden. Anledningen till vi har trådlöst är för att när hunden var liten så käkade han sladdarna så vi fick köpa nytt stupi kvarten så vi tröttnade på det och skaffade trådlöst.

n00dles: GurkaN021 men när ja spelar så heter ja ^WereWolf^ tänkte bara på nåt då jag ville ha nytt alias så då slog det namnet till. Men spelar sällan gather där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...