Jump to content

Counter-Strike


Blaque
 Share

Recommended Posts

Fan vad folk klagar på aimbots, har faktiskt aldrig mött någon funskare! Dock rätt ofta någon som anklagar någon annan i ett spel men det är bara att folk har tur, ibland får man ett 1 shot headshot tre gånger på rad. Sedan har jag rät dålig rank och kanske har något med det att det är så få fuskare.

De flesta fuskarna håller sig runt Silver-Guld nova samt Sup/Global. Och ja CSGO har haft en jävla massa problem med fuskare i compentive.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De flesta fuskarna håller sig runt Silver-Guld nova samt Sup/Global. Och ja CSGO har haft en jävla massa problem med fuskare i compentive.

Fuskar man & är silver-guld nova så trollar man ju antingen 50% utav matcherna eller helt enkelt förlorar med flit så man håller sig kvar av min erfarenhet så är dom flesta fuskarna i dom över skicket utav MM och inte i lägre, sure du kommer möta några som rankar upp men det är kanske 10-20% fuskare där nere gentemot 30% i LEM & över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är väl ändå rätt självklart att man knappast kommer stöta på några fuskare i dom lägre rankerna? :D Man kanske får någon som precis tankat sitt fusk, men dom försvinner rätt fort. Högre upp är det en solklar ragehacker varannan match.

Semifinaler idag! Ligger bra till för att få gold coin på Pick'Em!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid lika tråkigt när äckelflurra och tjockjw får vinna någonting.

U mad NiP Fanboy? GGWP Fnatic välförtjänt och stor merit att gå genom hela ESL Katowice obesegrad. Fnatic is love Fnatic is life :wub: Fast vad jag ser på min newsfeed på FB så är det 99% klagomål om tjockjw potatisjw etc etc etc etc. Mad fanboys everywhere. Fan sluta hata va glad det vart en helsvensk final förstår inte all denna jävla hysterin över att NiP förlorade. Inte ofta man ser NiP kan stänga igen en match helt o hållet och detta bevisade det ytterliggare gång att NiP inte kan stänga matchen helt.

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

U mad NiP Fanboy? GGWP Fnatic välförtjänt och stor merit att gå genom hela ESL Katowice obesegrad. Fnatic is love Fnatic is life :wub: Fast vad jag ser på min newsfeed på FB så är det 99% klagomål om tjockjw potatisjw etc etc etc etc. Mad fanboys everywhere. Fan sluta hata va glad det vart en helsvensk final förstår inte all denna jävla hysterin över att NiP förlorade. Inte ofta man ser NiP kan stänga igen en match helt o hållet och detta bevisade det ytterliggare gång att NiP inte kan stänga matchen helt.

Bland annat det här

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bland annat det här

Herregud inte första gången nån ska alltid dra upp det där hände två år sen. Jw bad om ursäkt för deras uppförande där. Dessutom kan jag inte heller påstå att NiP bettade sig sportsligt där med. Jag hoppas du vet vad som ligger bakom det där som hände då verkar vara få som vet det.. Och hur moget var det inte av pita eller vem det nu var från NiP som anklagar fnatic för fusk under dhw. Dh var inte tydlig med sina regler ldlc lämnade in en protest för boosten på overpass som fnatic gjorde. Men det var sportsligt av fnatic att ge bort vinsten till ldlc istället för att köra om matchen på samma store. Jag tror ytterst få lag skulle göra som fnatic gjorde att ge bort matchen istället för att spela om.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror seriöst att alla lag skulle gett bort mappen (Dvs overpass) då dom (Fnatic) höll på förlora ganska hårt tills dom drog boosten, vi kommer aldrig få veta HUR andra lag skulle bete sig, men att tro att Fnatic är ett gäng änglar är bara dumt för inget lag är änglar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud inte första gången nån ska alltid dra upp det där hände två år sen. Jw bad om ursäkt för deras uppförande där. Dessutom kan jag inte heller påstå att NiP bettade sig sportsligt där med. Jag hoppas du vet vad som ligger bakom det där som hände då verkar vara få som vet det.. Och hur moget var det inte av pita eller vem det nu var från NiP som anklagar fnatic för fusk under dhw. Dh var inte tydlig med sina regler ldlc lämnade in en protest för boosten på overpass som fnatic gjorde. Men det var sportsligt av fnatic att ge bort vinsten till ldlc istället för att köra om matchen på samma store. Jag tror ytterst få lag skulle göra som fnatic gjorde att ge bort matchen istället för att spela om.

Det låter ju dock som att du älskar Fnatic och inte förstod varför många inte gör det. Att göra den boosten under en tunering skulle jag säga är att sjuka rätt lågt och att bara förlora matchen ("ge bort den") var ett milt straff eftersom vad jag kommer ihåg var det faktiskt pixel walking vilket inte vad tillåtet på DH.

Observera att jag skiter i vad NIP gjort eller inte, det försvarar inte Fnatics betende. Observera att jag inte försvarar NIP, jag säger bara varför många inte gillar Fnatic.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det låter ju dock som att du älskar Fnatic och inte förstod varför många inte gör det. Att göra den boosten under en tunering skulle jag säga är att sjuka rätt lågt och att bara förlora matchen ("ge bort den") var ett milt straff eftersom vad jag kommer ihåg var det faktiskt pixel walking vilket inte vad tillåtet på DH.

Observera att jag skiter i vad NIP gjort eller inte, det försvarar inte Fnatics betende. Observera att jag inte försvarar NIP, jag säger bara varför många inte gillar Fnatic.

Fnatic är ett av mina favorit lag om vi ska prata om DH incidenten som hände på videon du länkade var att Fnatic och NiP möttes i en mr5 eller vad man nu kallar det för. Fnatic vann MR5 i efterhand så kom NiP på att det hela skulle vara MR3 (tror väl MR har nog med övertid att göra om jag har fattat det rätt) Vilket retade nog upp Fnatic att dem har just spelat klart mr5 och vunnit sen lämnar NiP in protest om att matchen skulle ha spelats mr3 varför lämna in efter matchen var klar och inte strax innan det började? Om jag minns rätt så fick NiP genom sin protest matchen spelades om. Och Fnatic kände nog att dem vart bestulna på vinsten men vann igen vilket jag tror retade upp Fnatic spelarna.

Visst det är osportsligt att göra som Fnatic gjorde MEN det var ändå professionellt att be om ursäkt i efterhand. Och JW har själv sagt att han ångrar det hela och om han hade fått önskat så skulle han ha gjort det som hände ogjort istället. Visst nån får rätta mig om jag har fel om detta med MR.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Av alla mina 500+ timmar jag har kört har jag stött på obvious fuskare 2 gånger.

Ena personen gjorde bort sig totalt med skitkonstiga flickshots och började sedan spamma allchat med någon sida han förmodligen köpt cheats ifrån.

Andra snubbarna hade rätt obvious wallhack då dom drog rätt sjuka oneshots med alla möjliga vapen genom smokes som inte var så legita.

Annars är det inte så farligt mycket

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar ni kör utan mouse acceleration i CS men på i windows? Det funkar fint för mig så länge jag spelar 1 match per dag men gör jag inte det så vänjer jag mig vid windows mouse acceleration och så blir mitt aim helt kasst. Någon annan som känner igen sig? Har testat att stärnga av mouse aceleration i windows men då känns ju musen som sirap :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag antar ni kör utan mouse acceleration i CS men på i windows? Det funkar fint för mig så länge jag spelar 1 match per dag men gör jag inte det så vänjer jag mig vid windows mouse acceleration och så blir mitt aim helt kasst. Någon annan som känner igen sig? Har testat att stärnga av mouse aceleration i windows men då känns ju musen som sirap :(

Har inte på mouse acceleration någonstans!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...