Jump to content

Hur lång och stor penis har ni?


kicken
 Share

Hur lång penis har ni?  

100 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hej, jag skulle uppskatta om alla svarade seriöst. Ni kan (är) naturligtvis vara anonyma. Resultatet kommer att användas och publiceras i ett projektarbete. Tack för er medverkan (jag kommer inte att rösta).

Ni utgår naturligtvis ifrån er penis längd och storlek (omkrets) vid erigerat tillstånd.

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte tillgång till något måttband så jag har ingen aning om omkretsen just nu. Oeregerat eller eregerat tillstånd btw?

:rolleyes:

Edit: Jag läste tydligen inte hela förstaposten... Är väl för shockad av att Kicken startade den här tråden. Well, jag fick göra ett torrt ordskämt. Yay.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fixa gradskivor o mät vinkeln också :rolleyes: Kommer ihåg en insändare till Glöd-tidning (typ som Kamratposten, brukade ligga lite varstans i skolan). Insändaren var till en sån där hjälp, jag har en prick på snoppen, har jag cancer nu?-frågespalt. En stackars killes kuk var sne när han hade erektion och var 60 grader åt vänster.

Kan ju ta morsans måttband och mäta omkrets (hihi), så kan jag bidra till tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tillförlitligheten i ditt projektarbete lär inte bli så hög då du använder halvanonyma internetanvändare som undersökningsgrund... Får man fråga vad det är som du ämnar undersöka egentligen?

I övrigt har det ju gjorts ett antal verkliga vetenskapliga studier i ämnet men även i dem är tillförlitligheten begränsad av olika anledningar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...