Jump to content

Do want!


Kebab
 Share

Recommended Posts

+ en konsol. Jag har pengarna för det, men när jag tänker efter har jag absolut ingen anledning till att införskaffa det... Jag tittar aldrig på TV och jag spelar bara på datorn. Jag vill bara ha det för att det är glassigt, och att en platt-TV tar jävligt mycket mindre plats än min tjocka CRT.

Jag tittade heller aldrig på TV förut, men så köpte jag min (Till mitt Ps3) och nu står TV:n på nästan jämt. :)

Just nu på sekunden vill jag ha min rabatt på FIFA 09!!! Om bara Daniel på Spelbutiken kunde ta och svara, det ska inte behöva ta över fem minuter att klicka in på min länk. Se att spelet är billigare än deras och ge mig min rabatt!!

Edit: Sådär nu gick det igenom. Om folk är jävligt snabba nu så kan de ta del av rabatten på spelet!

För när de ger mig rabatt så ger de mig inte en personlig rabatt, utan de sänker priset på själva spelet så vem som helst som är snabb kan beställa det.

Skynda skynda!

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En sådan här. Kostar runt 800:- Men det som stoppat mig hittills är att jag är rädd att det bara är en plastig skitgrej. Vill ha den av metall eller nått.

Sen är det skumt att inte en ända människa i världen säljer den?!

Den borde ju finnas på ebay kan tyckas, men nej. det finns bara i butiken i usa. Verkligen skumt. Så jag har inte vågat beställa.

En vän till mig hade en sån, har suttit å grejat med den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tittade heller aldrig på TV förut, men så köpte jag min (Till mitt Ps3) och nu står TV:n på nästan jämt. :)

Just nu på sekunden vill jag ha min rabatt på FIFA 09!!! Om bara Daniel på Spelbutiken kunde ta och svara, det ska inte behöva ta över fem minuter att klicka in på min länk. Se att spelet är billigare än deras och ge mig min rabatt!!

Edit: Sådär nu gick det igenom. Om folk är jävligt snabba nu så kan de ta del av rabatten på spelet!

För när de ger mig rabatt så ger de mig inte en personlig rabatt, utan de sänker priset på själva spelet så vem som helst som är snabb kan beställa det.

Skynda skynda!

Men det är ju 09.. Nu vill man ju ha 10 jue!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju 09.. Nu vill man ju ha 10 jue!

Jag har lirat båda och tycker inte det är några större skillnader. Att betala mer än det dubbla för FIFA 10 som är nästan identiskt med FIFA 09 känns inte värt det. Då köper jag hellre ett billigt FIFA 09 plus något annat roligt spel till samma pris som FIFA 10 skulle ha kostat.

Jag är dessutom väl medveten om att jag beställer ett år sent, det är medvetet gjort eftersom priset sjunker så kraftigt när nästa års spel släpps.

Jag kanske köper FIFA 10 också, men inte förrän FIFA 11 är släppt.

Rabattpriset ligger förresten fortfarande kvar. 217:- inklusive frakt, det var långa 15 minuter. :)

Edit: Nu höjdes priset igen. Så nu kan ni inte köpa det med rabatt. Konstigt nog så höjdes det till det gamla priset och inte till samma pris som CDON, så de ligger fortfarande för högt.

Nåväl, det ger ju ytterligare en chans för någon att få rabatt. :(

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har lirat båda och tycker inte det är några större skillnader. Att betala mer än det dubbla för FIFA 10 som är nästan identiskt med FIFA 09 känns inte värt det. Då köper jag hellre ett billigt FIFA 09 plus något annat roligt spel till samma pris som FIFA 10 skulle ha kostat.

Jag är dessutom väl medveten om att jag beställer ett år sent, det är medvetet gjort eftersom priset sjunker så kraftigt när nästa års spel släpps.

Jag kanske köper FIFA 10 också, men inte förrän FIFA 11 är släppt.

Rabattpriset ligger förresten fortfarande kvar. 217:- inklusive frakt, det var långa 15 minuter. :D

Edit: Nu höjdes priset igen. Så nu kan ni inte köpa det med rabatt. Konstigt nog så höjdes det till det gamla priset och inte till samma pris som CDON, så de ligger fortfarande för högt.

Nåväl, det ger ju ytterligare en chans för någon att få rabatt. :P

Jag förstår dig :( Köpte själv 08 till 360 när det va ett år gammalt.

Dock håller jag inte med om att det inte va några större skillnader. Jag njöt mer av 10 än av 09 hemma hos en kompis på 360.

Däremot ser jag fram emot 11 och kommer att köpa det direkt när det kommer iom gårdagens händelser!

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte så insatt i sport, vill du upplysa mig tack. =)

Åtvidabergs FF går upp i allsvenskan igen efter 27 år =) Många vänner i laget och hade jag fortsatt med fotboll hade jag åtminstone varit med på bänken :)

Va helsjuk stämning i Åtvidaberg igår. Antagligen för att det aldrig händer något större än att byns snyggaste tjej färgar håret eller liknande.

kommer att halka ner igen men trots det är det stort :( Trodde aldrig jag skulle få uppleva det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Begäret är orsaken till lidandet och endast genom att motstå begärets törst kan vi uppnå lycka, harmoni och inre frid. Allt vi är, är resultatet av vad vi tänker och om våra tankar ständigt förpestas av begär blir vi olyckliga. Undvik således att frestas och förhäxas av de materiella tingens lockelser, ty de är endast triviala och obetydliga viskningar i livets större kontext. Frigör er från begärets kedjor och ni ska bli lyckligare människor.

Frid och ljus. yes_1046272_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Begäret är orsaken till lidandet och endast genom att motstå begärets törst kan vi uppnå lycka, harmoni och inre frid. Allt vi är, är resultatet av vad vi tänker och om våra tankar ständigt förpestas av begär blir vi olyckliga. Undvik således att frestas och förhäxas av de materiella tingens lockelser, ty de är endast triviala och obetydliga viskningar i livets större kontext. Frigör er från begärets kedjor och ni ska bli lyckligare människor.

Frid och ljus. yes_1046272_0.gif

The things you own end up owning you. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sådan här. Kostar runt 800:- Men det som stoppat mig hittills är att jag är rädd att det bara är en plastig skitgrej. Vill ha den av metall eller nått.

Sen är det skumt att inte en ända människa i världen säljer den?!

Den borde ju finnas på ebay kan tyckas, men nej. det finns bara i butiken i usa. Verkligen skumt. Så jag har inte vågat beställa.

fan va awesome! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...