Jump to content

Do want!


Kebab
 Share

Recommended Posts

Det här är tråden där vi berättar vad vi är så jävla sugna på att införskaffa just nu. Om det är en glass eller en Bugatti Veyron har ingen betydelse. (Jag ser visserligen helst att ni postar saker som faktiskt finns inom era pengaramar, men vem är jag att bestämma sådana saker? :) )

Just nu är jag galet sugen på den här planschen:

00106177-769548_500_1132903_0.jpg

http://store.hbo.com/detail.php?p=106177&a...shows_entourage

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

sony_bravia_kdl-46s3000_small_1132924_0.jpg

+ en konsol. Jag har pengarna för det, men när jag tänker efter har jag absolut ingen anledning till att införskaffa det... Jag tittar aldrig på TV och jag spelar bara på datorn. Jag vill bara ha det för att det är glassigt, och att en platt-TV tar jävligt mycket mindre plats än min tjocka CRT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sony_bravia_kdl-46s3000_small_1132924_0.jpg

+ en konsol. Jag har pengarna för det, men när jag tänker efter har jag absolut ingen anledning till att införskaffa det... Jag tittar aldrig på TV och jag spelar bara på datorn. Jag vill bara ha det för att det är glassigt, och att en platt-TV tar jävligt mycket mindre plats än min tjocka CRT.

Hah! Jag köpte en snygg 32" Samsung för någon månad sen, använde den ganska ofta först, men nu står den mest avstängd, förutom när jag spelar xbox då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sådan här. Kostar runt 800:- Men det som stoppat mig hittills är att jag är rädd att det bara är en plastig skitgrej. Vill ha den av metall eller nått.

Sen är det skumt att inte en ända människa i världen säljer den?!

Den borde ju finnas på ebay kan tyckas, men nej. det finns bara i butiken i usa. Verkligen skumt. Så jag har inte vågat beställa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...