Jump to content

Idol 2009


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan de inte plocka bort de 13åriga tjejerna som sitter längst fram vid scenen. Det är så uppenbart att de bara vill synas och bli detta årets fröken avsvimmad. Så jäkla löjligt och det värsta är bildproducenten som blir skitkåt på detta och klipper in dem i bild hela tiden som om det vore en slags bekräftelse på idolernas stjärnstatus. Deras beteende ska ignoreras, det är bara ett sätt att söka uppmärksamhet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Seriöst. Jag har aldrig gillat Idol, men Tove och Erik har fått mig att fastna i idolträsket. Jag menar, Eriks version av The Show Must Go On är så sjukt mäktig och Toves I Wish I Was A Punkrocker är magnifikt bra den med!

Lätt att det blir de två i finalen.

Reza är för dålig på engelska och Mariette är för tråkig.

Jag tror resultatet blir

1. Tove

2. Erik

3. Calle

4. Mariette

5. Reza

Men Tove och Erik är jag väldigt osäker på. Tove verkar mest populär nu i alla fall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja...du.. Han var riktigt bra faktiskt!

Tror det kommer stå mellan Tove och Erik, har blivit lite utav veckans höjdpunkt att höra de två sjunga. Men! Alla (Mariette, Calle, Tove och Erik) är lite utav mina favoriter, så vem som än åker ut kommer det kännas tråkigt. Jag har aldrig varit speciellt insatt i Idol, men nu är jag biten, och det ganska rejält.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också tre bröstvårtor. So? Faktiskt ganska vanligt, verkar det som. Lily Allen hade väl tre bröstvårtor?

Mark Wahlberg också...

mark-wahlberg-third-nipple-19_1139618_0.jpg

The scientific name for a third nipple is a supernumerary nipple.

Supernumerary... Låter ganska hardcore ändå! :whistling:

Men nu är ju det här iofs ingen bröstvårtetråd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också tre bröstvårtor. So? Faktiskt ganska vanligt, verkar det som. Lily Allen hade väl tre bröstvårtor?

Mark Wahlberg också...

Supernumerary... Låter ganska hardcore ändå! :whistling:

Men nu är ju det här iofs ingen bröstvårtetråd...

Hans ser ju mest ut som en leverfläck? Min farfar hade också det! Förresten, om tjejer har det, kan de amma ur den också då? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst? Erik är heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt sinnessjukt bra. Helt sjukt. Saknar fan ord för hur jävla bra han är. Helt sinnes. Tove är för den delen inte lite pjåkig heller. De kan bägge gå hur långt som helst om ni frågar mig.

Frågan är vad Jihde höll på med i början av programmet? Han betedde ju sig som ett kokainstucket svin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag förstår inte, vad är det ni tycker är så bra med Tove? personligen tycker jag inte hon sjunger ett dugg bra i jämförelse med de övriga. Sen tycker jag att hennes rörelser är sjukt irriterande och överdrivna. Jag vet inte varför jag har fått den här feelingen, men den finns där och har funnits sedan första gången jag såg henne ;).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså jag förstår inte, vad är det ni tycker är så bra med Tove? personligen tycker jag inte hon sjunger ett dugg bra i jämförelse med de övriga. Sen tycker jag att hennes rörelser är sjukt irriterande och överdrivna. Jag vet inte varför jag har fått den här feelingen, men den finns där och har funnits sedan första gången jag såg henne :(.

Hon sjunger väldigt bra, har en fantastisk utstrålning och är söt... och ganska cool.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol, Erik ska sjunga "Run to the hills" imorgon! Hur fett kommer inte det bli? :mellow: Calle ska sjunga"Walking in Memphis" som på audition, det kommer ju också bli hur bra som helst.

Agreed, imorgon kommer bli den fetaste idolkvällen någonsin. Sen att dom är i världens bästa stad gör det inte sämre :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...