Jump to content

Idol 2009


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hon är grym, synd att hon ser så rädd ut när hon sjunger.

Och Camilla gjorde bort sig igen.

Så jävla uppgjort om du frågar mig. Usch. Jag är arg. Och så röstar svenska "folket" fram henne. Det är synd. Jon skulle ha gått vidare och så kunde han som sist gick till final och absolut Camillla få åka ut. De har ingenting där att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, lol! Kan inte sluta tänka på Erika :)

edit, är camilla från Norrköping?

Haha, då är vi två. :)

Jag har visserligen bara sett hennes audition, men jag gillade både hennes utseende och hennes röst.

Edit: För det är väl tjejen som varit med en gång tidigare vi pratar om? Som var sist ut i sitt län i år, och grät när hon gick vidare?

Edit igen: Ja, den tjejen hette Erika, men om vi pratar om samma vet jag fortfarande inte då jag inte har koll på vilka som är kvar. :D

Jag vet inte om hon är här ifrån, men bott här har hon gjort. Hennes pappa och pappa var arbetskamrater.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur i helvete kunde dom ta med henne igen?

Jag säger att allt är uppgjort. Skulle inte kunna vara på något annat sätt. Hon var mycket sämre än de andra som inte kom med. Eddie t.ex, och han Andreas eller Anders eller vad han hette. Usch. Hoppas inte att vi behöver se henne mer än en vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så nu börjar fredagsfinalerna. Åker inte Camilla ut idag blir jag riktigt, RIKTIGT besviken. :)

Och damn vad snygg Tove är ikväll. Damnish. :)

Säger du innan du har hört henne! :w000t: Men visst, det är en princip sak nu.

Fattar inte varför Karolina valde en Lady Gaga-låt.. skitskumt. Och så tycker jag att rabih hade alldeles för lite tryck i rösten för sin låt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Säger du innan du har hört henne! :) Men visst, det är en princip sak nu.

Fattar inte varför Karolina valde en Lady Gaga-låt.. skitskumt. Och så tycker jag att rabih hade alldeles för lite tryck i rösten för sin låt.

Exakt. Det har ingen betydelse hur bra hon är. Hon gjorde bort sig två gånger i rad till den punkt då det nästan var pinsamt att ens titta på tvn. Är det inte hon som åker ut så är det väl sak samma. Det har ingen direkt betydelse om någon annan åker. Vi vet att hon är sämst och det är bara det enda rätta att rösta ut henne. :)

Principen.

Ohwell.

Och Karolina som sagt. Weird.

Reza är bäst hittils.

Edit: Bäst ikväll lätt Tove och Reza. Och om Camilla måste jag bara säga... Wtf.

Hon passar inte alls in bland de 10 andra. Hon ska som sagt vara i någon after-ski barstuga i fjällen och sjunga kareoke. Och får jag reda på att hon är där så väljer jag en annan bar. Hon har ingenting i Idol att göra. Nej. Ut med henne, snälla.

Edit2: Haha, så oväntat. Camilla kvar. Jag har misstankar om att alla som röstat på Camilla har svininfluensan.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som kan berätta? :)

Well, först i kvalet hon var med i så sjöng hon dåligt och hade komponerat någon låt (my heart will go on var det om jag inte minns fel) som så att efter halva låten så ökade hon tempot till värsta schlagern och allting blev bara pinsamt. Så jävla dåligt.

Sedan så stog hon (Camilla) mot Carolina då de skulle få reda på vem som gått vidare till fredagens kvalfinal, och då hände detta:

http://www.youtube.com/watch?v=E3Vf1a65U3Y

Sedan så fuckar juryn upp och väljer av någon dum jävla anledning henne som en utav de fyra wild cardsen, som får en chans att sjunga en gång till och får en chans att komma till finalen. Hon sjöng och ännu en gång hade hon mörbultat en låt med en tempohöjning och det var förjävligt.

http://www.youtube.com/watch?v=eNu9pywjWBM

Ändå röstar svenskarna tillräckligt mycket på henne för att hon ska få en plats i finalen.

That's pretty much it.

Jag blir bara så less på henne. Hon verkar vara väldigt irriterande, och är bara dum när hon gör sådär med låtarna. Och så har hon ingenting speciellt bra som de andra i startfältet för finalen inte har. Hon passar inte in. Hon är sämst. Men folket röstar ändå på henne.

Ska bli spännande att se hur länge hon klarar sig.

Hur många år sedan var det den här Jens-kampanjen? Det var ju någon Jens som var med i finalen och efter ett antal fredagsfinaler så började man tro att han skulle åka ut då Juryn bara gav han dåliga ord efter framträdandena. Så startades en kupp på internet som gick ut på att alla skulle rösta skitmycket på honom så att han höll sig kvar. And so he did. Tills juryn påståeligt blockerade telefonväxeln som gick till rösterna på han.

Hur mycket av det där sista som var sant vet jag dock inte. ^^

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...