Jump to content

Idol 2009


L_Voll
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 94
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 2 weeks later...
Jävlar vad den här killen tryckte i. :yes:

Var inte Weener på audition i år förresten? :lol:

Sjukt bra! Sjukt sjukt bra! Ganska roligt vid 1:31-1:32 då han ser helt hjärtkrossad ut när jurymedlemmarna skrattar. Stackaren trodde väl att de skrattade åt att det var dåligt och inte bra.

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta fick mig att skratta av nån anledning :angry: hon sjunger rätt bra, men fan vad fjortiz hon snackar :angry:

Alltså, det var ju hon som var med i hela den här "skandalen", men jag förstår mig inte på vad fan skandalen är. Hittar ingenting i juryns beteende som skulle vara taskigt? Hon skulle ju ändå aldrig gå långt i tävlingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, det var ju hon som var med i hela den här "skandalen", men jag förstår mig inte på vad fan skandalen är. Hittar ingenting i juryns beteende som skulle vara taskigt? Hon skulle ju ändå aldrig gå långt i tävlingen.

I klippen de lägger upp på hemsidan så kan man höra juryn snacka med varandra. Tydligen kunde man höra i videon som visade hennes sista framträdande (som nu givetvis är borta) att juryn redan då hade bestämt sig att hon skulle åka men valde att låta henne stanna kvar en dag till för att få bra TV. Skandalen är alltså från slutaudition medan videon som är här är från hennes första audition.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I klippen de lägger upp på hemsidan så kan man höra juryn snacka med varandra. Tydligen kunde man höra i videon som visade hennes sista framträdande (som nu givetvis är borta) att juryn redan då hade bestämt sig att hon skulle åka men valde att låta henne stanna kvar en dag till för att få bra TV. Skandalen är alltså från slutaudition medan videon som är här är från hennes första audition.

Meh....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...