Jump to content

Byta namn eller ej?


SilentViper
 Share

Byta namn eller ej?  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 129
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Detta är lite lustigt, du frågar oss om du ska byta namn med en poll...

Pollen visar att du INTE ska byta namn och ändå gör du det? Varför gjorde du en poll då om du inte går efter den?? :doh:

Om du kollar nån sida bak så skrev ja att pollen var till för att höra era åsikter om detta om att jag ska byta namn och vad ni tycker om själva idén av det hela. Inte att ni skulle bestämma om jag ska byta namn eller inte.

EDIT: Vice nähä du nu får det namnet vila ganska länge nu. Nån annan får bli forumets agent nu :( så här med lämnar jag över min post som forumets agent till någon annan här på forumet!

Redigerad av SilentViper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Vice nähä du nu får det namnet vila ganska länge nu. Nån annan får bli forumets agent nu :doh: så här med lämnar jag över min post som forumets agent till någon annan här på forumet!
Ouch, undrar vem som klarar av att sätta sig i den tronen. Det är inget litet ansvar du lämnar över till din efterträdare. Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menas med forumets agent? OM det är det jag tror..Vem vill ha den titeln?

Ingen, det är den sämsta igenkända titeln detta forum lyckats framhäva. Lika urfånigt som att ledaren från NSF skulle avgå och någon annan får ta över hans titel som nynazistisk riksmarskalk, vilket är lika idiotisk och ingen normal människa skulle vilja ta över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen, det är den sämsta igenkända titeln detta forum lyckats framhäva. Lika urfånigt som att ledaren från NSF skulle avgå och någon annan får ta över hans titel som nynazistisk riksmarskalk, vilket är lika idiotisk och ingen normal människa skulle vilja ta över.

Då är vi på samma gata.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT: Vice nähä du nu får det namnet vila ganska länge nu. Nån annan får bli forumets agent nu :( så här med lämnar jag över min post som forumets agent till någon annan här på forumet!

DU är och förblir agenten.

--

Jag läser det där jävla namnet som silentwhisper hela tiden. -__-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du?

Kolla här gämn för hans första post om GTA 3 hur han stavade "Ne fan Skiten är gamal som gatan. sluta bumpa tråda Igentligen ORKA Gta 3 när IV är ute" Så ser ni lite stavfel och jag kan iallafall stava bättre. Nån admin får kolla.

Jag skulle inte använda stavningen som första uteslutningsmetod gällande agentfejknick om jag ska vara ärlig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...