Jump to content

Vad njuter ni av just nu?


Karl-Gunnar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 469
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...

Tränade halvhängig med lite feber, halsont och förkylning i tisdags. Vaknade med betydligt värre halsont i onsdags, hade FN-rollspel med folk från Cypern, Tyskland och Litauen på besök, och massa skolor från hela Sverige, serious shit som man inte bör missa, tvingade iväg mig till skolan ändå, vaknade i torsdags med ännu värre halsont, hosta, täppt i näsan, huvudvärk, men var i skolan 08 - 21 och var aktiv hela dagen, blir en hel del debatterande när man representerar Israel, men i fredags fick jag till slut ge upp. Legat hemma sedan dess, inte blivit mycket bättre, vaknade med 39 graders feber igår så nu har iaf immunförsvaret kickat igång.

Och det jag njuter av är att mamma, som föräldrar alltid gör när man är sjuk och eländig, är extra snäll och snart kommer med både semla och vaniljbulle till mig. :wub:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Njuter av en perfekt bryggd kopp

I bråkdelen av en sekund läste jag "Njuter av en perfekt byggd kropp", och undrade vem du hade lyckats lägra.

...och hrm, ja, du lär ju inte vara inne på GTAsajten och skriva om det, samtidigt som det sker, isåfall.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I bråkdelen av en sekund läste jag "Njuter av en perfekt byggd kropp", och undrade vem du hade lyckats lägra.

...och hrm, ja, du lär ju inte vara inne på GTAsajten och skriva om det, samtidigt som det sker, isåfall.

Läste detsamma! :wub: Men, vem vet, han kanske är riktigt stolt över sin egen kropp? ^_____________________________^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tränade halvhängig med lite feber, halsont och förkylning i tisdags. Vaknade med betydligt värre halsont i onsdags, hade FN-rollspel med folk från Cypern, Tyskland och Litauen på besök, och massa skolor från hela Sverige, serious shit som man inte bör missa, tvingade iväg mig till skolan ändå, vaknade i torsdags med ännu värre halsont, hosta, täppt i näsan, huvudvärk, men var i skolan 08 - 21 och var aktiv hela dagen, blir en hel del debatterande när man representerar Israel, men i fredags fick jag till slut ge upp. Legat hemma sedan dess, inte blivit mycket bättre, vaknade med 39 graders feber igår så nu har iaf immunförsvaret kickat igång.

Och det jag njuter av är att mamma, som föräldrar alltid gör när man är sjuk och eländig, är extra snäll och snart kommer med både semla och vaniljbulle till mig. :wub:

Tror jag hörde ett radioinslag om det där förra veckan. Stagneliusskolan, yes?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Umberto: Japp. Radio säger du, i vilket sammanhang osv?

Jag var in på SRs hemsida och skulle tanka hem några podcasts och kom över detta och tänkte "är det inte det där som den gode Tweak har skrivit om?", och jodå, visst var det så! Jag har några frågor om det men tror jag ställer dem i Fråga Gtasajtaren eftersom det är ot här.

---

Njuter av känslan efter ett långt och intensivt träningspass. Aah!

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...