Jump to content

Hur är du som person?


Jazz
 Share

Recommended Posts

Internet är som ni alla vet, en otroligt socialt hämmande mötesplats. Därför uppfattar vi också varandra väldigt olika, för dig som på forumet uppträder som ett jävla flaskskaft men posten senare hävdar att du faktiskt är en hyvens kille: Detta är tråden för dig!

Hur är du som person? Vad utmärker dig från mängden? Vilka speciella egenskaper har du och vad är det som gör just dig till dig? Finns det något du skulle vilja ändra på (inte utseendemässigt)? Ta kål på sommardvalan genom att skriva en kontaktannons och informera dina medforumister om dig själv i det verkliga livet.

Det är för övrigt fritt fram att även diskutera andra medlemmars beteende och hur du uppfattar dem här på forumet gentemot verkligheten, det skulle vara speciellt intressant att höra från er som faktiskt träffat varandra genom forumet.

Tipstack till Qouad för trådmaterial!

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På GTAsajten anses jag vara en rätt störig person, med all rätt, jag säger en del dumma grejer, men irl anser de flesta att jag är en trevlig och rolig person. Jag får folk att må bra :(. No offence mina kära Internet-vänner, men jag tycker att det är viktigare att folk tycker om mig irl än på ett Internetforum :lol:. Om ni skulle träffa mig irl skulle ni nog bli förvånade!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På GTAsajten anses jag vara en rätt störig person, med all rätt, jag säger en del dumma grejer, men irl anser de flesta att jag är en trevlig och rolig person. Jag får folk att må bra :lol:. No offence mina kära Internet-vänner, men jag tycker att det är viktigare att folk tycker om mig irl än på ett Internetforum :lol:. Om ni skulle träffa mig irl skulle ni nog bli förvånade!

Du tror inte att din riktiga personlighet kommer ut på forumet då? Eftersom du sitter bakom "stängda dörrar" vågar du ju verkligen vara dig själv... och varför skulle det vara så svårt att vara omtyckt både här och i det verkliga livet? Det finns ju en hel del forumiter som klarar av det och även om du inte fixar det så strävar du väl i alla fall efter det? ... och om du inte strävar efter det, beror det i så fall på att du inte bryr dig om vad andra tycker just på grund av att du kan vara dig själv och kompenserar för detta på forumet i stället för det verkliga livet?

:(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser främst mig själv som frispråkig både i mina relationer och allmänt. I mina relationer tar jag gärna tag i och diskuterar saker som inte känns bra relativt fort istället för att hymla med det (jag kände att det fick vara nog och började tvinga mig själv att säga grejer som kunde vara jobbiga att ta upp, vilket ledde till att det efter ett tag inte var ett lika stort problem.) Rent allmänt har jag troligen en handfull fiender; eftersom jag skulle korsfästas för att jag argumenterat emot en av Ordfronts kvinnopaneler och en fullsatt aula om sexköpslagen, och skrev som enda motion under min korta tid i

( :( ) att cannabis borde legaliseras (ooh, radikalt!) Redigerad av Cinekadens
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min polare beskrev mig jävligt bra när vi förkrökade senast.

"Du är en jävligt layed back person och när du säger någonting så menar du det verkligen."

Det är väl jag i ett nötskal, jag är en otroligt lugn människa på riktigt som i princip aldrig brusar upp eller blir sur, inte på utsidan i alla fall. Visst händer det att man blir sur men jag är, likt Kebab, ganska kortsynt så jag viftar i princip bara bort det och fortsätter vara glad som innan.

Jag är också en person som tar en dag i sänder och dagen som den kommer. Planerar nästan aldrig in någonting utan gör saker utefter infall och vad jag känner för, som tur är så är en av mina polare likadan så när vi ska göra någonting någon dag så kan vad som helst hända.

Att jag verkligen menar det jag säger är väl för att jag alltid står för det jag säger och har sagt, när jag ger mina kompisar beröm så vet de om att de har förtjänat det, likadant om jag någon gång skulle kasta skit till någon. Men det händer ju inte så ofta eftersom jag är ganska lugn av mig.

Sedan har vi mitt fotbolls-jag! :(

På plan kan jag i princip vara vad som helst, det beror på hur tänd jag är, och hur det går för mig i matchen.

Är jag normaltänd och det går bra så är jag otroligt lugn, många blir faktiskt förundrade över hur lugnt jag hanterar pressade situationer. I situationer där andra spelare i panik skulle ha tjongat iväg en boll kanske jag tar emot den, letar passning ut ur situationen/drar en gubbe och tar mig ur situationen. Då hör man bara positiva ord från mig och hjälpande ord till mina medspelare.

Om jag är övertänd eller om det går dåligt så blir jag tjurig, det första man märker är väl att jag blir rätt tyst på plan. Eftersom jag vet att när jag öppnar munnen så kommer bara skit ut, så jag väljer att hålla tyst så mycket som möjligt. Mitt närkampsspel som är tufft även när jag är lugn blir ännu tuffare, på både gott och ont. Jag vinner fler dueller men risken att dra på sig frispark och kort blir också högre.

Är inte nöjd med något domslut emot oss, förutom de allra självklaraste och det kan domaren vi har i matchen få höra några gånger för mycket. Det är sådant man skäms över efteråt men under stridens hetta så bara blir det på det viset.

Mitt forum-jag då.

Jag ser mig själv lite som en surpuppa på forumet. Jag skriver nästan bara när jag har någonting negativt att skriva om, så länge jag är nöjd så postar jag som regel oftast inte. Alltså är det oftast den surare sidan av mig som kommer fram på forumet.

Jag antar att jag får lite utlopp för den surheten jag drar på mig under dagen utan att visa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt forum-jag då.

Jag ser mig själv lite som en surpuppa på forumet. Jag skriver nästan bara när jag har någonting negativt att skriva om, så länge jag är nöjd så postar jag som regel oftast inte. Alltså är det oftast den surare sidan av mig som kommer fram på forumet.

Jag antar att jag får lite utlopp för den surheten jag drar på mig under dagen utan att visa.

Skulle precis skriva något liknande men jag tänkte att jag skulle kolla igenom alla posts innan. Men men, finns dagar jag skriver någonting som inte är surt också.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är en person som har det väldigt svårt att ta saker seriöst. Jag gillar att vara ensam väldigt mycket, men en kväll med polarna sitter ju aldrig fel det heller. Jag lovar aldrig saker... Anser att det är något av det dummaste man kan göra; man vet ju aldrig om något kommer i vägen, och då har man ett brustet löfte!

Jag talar sällan om känslor, och jag gillar inte att jag har känslor, för de komplicerar bara saker och ting. Det värsta jag vet är skuldkänslor.

Enligt kompisar är jag väldigt svår att få grepp om, eftersom jag velar väldigt mycket. De säger att de aldrig riktigt vet var de har mig.

Sen gillar jag inte att värdera mig själv, eller skriva om mig själv för den delen, så detta får räcka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, min hjärna gick in i övervarv..

Jag antar att jag i verkligheten har ganska många personligheter, jag är en ganska sjukt sprallig människa som hela tiden vill göra något dumt, och liva upp stämningen, men samtidigt är jag rätt lugn och bara glider med allt som händer runt mig. Det beror helt på vilken dag det är. Jag kan lätt bli avundsjuk, vilket jag intalar mig själv att jag aldrig blir och i slutändan leder till att min hjärna gör mig less. Jag är förvirrad, vill oftast göra så många olika saker att det slutar med att jag inte gör något alls!

Ante, du och jag har gått media ett tag tillsammans, förklara hur jag är!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Positiva: Glad, trevlig, smart, har en stor mängd självdistans, kreativ, luktar gott, lugn, rolig. Inte allergisk mot något, har bra tänder, är intresserad av det mesta, har lätt att engagera mig i saker. Börjar få en sjysst stresstålighet och att kunna hålla många bollar i luften under en lång tid.

Negativa: Det händer att jag blir rätt introvert och antisocial, är fruktansvärt bra på att skjuta upp saker som måste göras. Jag är konflikträdd, jag är rätt kass på att artikulera i tal, och jag är inte så bra på att sjunga.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Positiva egenskaper: Social, trevlig, kan skämta om mig själv, är intresserad av andras historier, easy-going, laidback, skämtsam osv.

Negativa egenskaper: Pessimistisk, skeptisk, cynisk, dryg, ironisk, sarkastisk och smått översittig.

Det där stämmer rätt så ganska jätte bra på mig med.

Fast istället för å kalla mig dryg pessimistiskt skeptisk och cynskisk, säger jag att jag bara är realistisk.

Redigerad av FerkurZ
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag med, om jag ska vara ärligt. :w000t:

Får väl tillägga att jag ser allting på ett väldigt dåligt sätt för att jag blir positivt överraskad så fort det går bra. Eftersom att vi bor i Sverige så förväntar jag mig alltid regn, blåst och tre plusgrader. Blir väldigt, väldigt glad så fort det visar sig att det finns bättre väder än så här. Låter förmodligen hur töntigt som helst, men jag är verkligen sjukt less på klimatet i det här landet.

OT!

Positiva egenskaper: Jag är bra på att lyssna på människor. Om någon vill prata, så är det oftast mig de går till, just för att jag lyssnar och låter dem prata ut ifall de känner för det. Jag är väldigt nyfiken, och vill alltid hitta på nya saker att göra. Är väldigt äventyrlig av mig, så om det bjuds på en ganska oplanerad resa någonstans så är jag alltid på (inte för att det händer så ofta).

Negativa: Jag har väldigt svårt för att berätta saker om mig själv (det har ni säkert märkt nu). Har suttit och funderat i säkert en kvart men inte kommit på några andra bra/dåliga egenskaper än de jag har skrivit ner nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, min hjärna gick in i övervarv..

Jag antar att jag i verkligheten har ganska många personligheter, jag är en ganska sjukt sprallig människa som hela tiden vill göra något dumt, och liva upp stämningen, men samtidigt är jag rätt lugn och bara glider med allt som händer runt mig. Det beror helt på vilken dag det är. Jag kan lätt bli avundsjuk, vilket jag intalar mig själv att jag aldrig blir och i slutändan leder till att min hjärna gör mig less. Jag är förvirrad, vill oftast göra så många olika saker att det slutar med att jag inte gör något alls!

Ante, du och jag har gått media ett tag tillsammans, förklara hur jag är!

Sure thang :w000t:

Merkky är en väldigt social kille, har alltid folk omkring sig, och är en riktigt shyst grabb! Vid första åsynen kan man tycka att han ser lite bister ut. Men så fort man börjar prata med honom så märker man att det är helt tvärt emot. Han bangar aldrig när det gäller (att köpa nikotin när det gäller mig :lol:) och har ett gott hjärta. När man väl har kommit igång att prata med honom så rullar det bara på. Han är alltså en sån som kan snacka om det mesta.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. Visst känner jag dig, men inte så fruktansvärt bra. Så det blev mest ytliga saker skrivna här :w000t:

Well, jag då.

Jag skulle beskriva mig själv som en väldigt social och glad person. Jag har lätt för att lära känna nytt folk. Men jag är också ganska blyg inför folk jag inte känner, jag behöver minst 10 minuter innan jag kan börja prata öppet. Jag är väldigt pålitlig, folk vet att dom kan lita på mig. Sen så skulle jag väl antagligen säga att jag gillar att leva farligt, göra saker som gör att man tänker "Nu vet man verkligen att man lever." Bangar inte för nya saker heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...