Jump to content

Hur är du som person?


Jazz
 Share

Recommended Posts

Jag är väl den nog första här på forumet som är sig själv. Ja IRL så är ja rätt så trevlig person och försöker hjälpa mina vänner gått som det går om de behöver hjälp så brukar ja fråga för att hjälpa dom det är ju det vänner är till för. Har både fått beröm av mina lärare som ja har haft och andra personer att jag är snäll och trevlig person.

Jag försöker va samma person här på forumet med men när ja är fittig a.k.a arg så kan det gå ut över alla.

Men ja försöker iallafall låta bli men vissa tillfällen går det inte att låta bli utan att ja måste tjafsa eller bråka med nån som tillslut händer att vi blir ovänner ett tag. Jag har en egenskapen att ja kan be om ursäkt om det är nåt dumt jag har gjort eller sårat den personen så ber ja oftast alltid om ursäkt till den personen och försöker prata ut det som har hänt.

När jag är på dåligt humör så brukar ja alltid varna folk i min omgivning om att ja kan bli dryg och hålla på. Då har ja lätt för mig att bli irriterad på en del saker. Men annars är ja en lugn och trevlig person.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är väl hyfsat flummig av mig, försöker hjälpa folk för det mesta när det är nått jag kan då!

Ställer alltid upp för personer runtomkring mig, jag är helt enkelt en sån som bryr mig för mycket om andra.

Har alltid mina åsikter om saker och ting (vilket många inte gillar med mig) och jag ser mycket hellre på problem över en större vinkel än att ställa in mig på en endaste liten skitgrej.

Och ja, många anser att jag är en bästa kompis, för jag finns ju alltid och ställer ALLTID upp för personer.

Hur jag är på forumet törs jag inte riktigt svara på själv, det är ju olika varje dag. Det är väl upp till er att bestämma istället?

Det var väl allt tror jag!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Negativt:

Jag lider av glossofobi och kan verka anti-social när jag står bland en större grupp människor.

Sadist, ja njuter av att dåliga saker händer, ska inte gå in på detaljer.

Ja kan verka känslokall. Gillar att kontrollera andra människors beslut.

Läsarens att bedömma:

Stora hemligheter kan jag ta med mig i graven, finns många saker jag vet om

andra personer som många personer aldrig skulle kunna tro att jag har någon aning om.

Jag gör inte val baserade på känslor, väljer det som passar och fungerar bäst.

Väljer hellre ett liv på natten och sömn på dagen än vice versa.

Positivt:

Och i mindre folkgrupper är jag glad, rolig och omtänksam.

Har även det mycket lättare att snacka med folk.

Det här föklarar en hel del :w000t:

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rastlös och spontan. Pratar och skojar mycket med folk som jag känner, även i seriösa situationer vilket kan leda till att folk kan uppfatta mig som rolig, men/eller oseriös. Det beror lite på vilken umgängeskrets jag befinner mig i.

Jag är ganska ödmjuk tror jag. Om någon tror sig veta något som jag tyckjer är knasigt brukar jag inte alltid lägga mig i, jag är öppen och vet att det går att se saker från olika perspektiv. Precis som några skrev så är även jag realistisk och jag brukar ofta tänka kritiskt vilket leder till att folk kan uppfatta mig som negativ. Detta är lite svårt att balansera. Jag vill inte sitta och vara anti hela tiden utan låter folk köra på sina idéer, men dessa idéer kraschar ofta och då sitter man där och tänker "vad var det jag "sa"".

Jag har svårt att lita på folk känslomässigt eller vad man ska säga, inte att låna ut pengar, men veta var man har kompisar och så. Jag är också långsynt, kan börja tänka på något som hänt för ett årsedan och bli irriterad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...