Renard Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Hm.. början kan vara lite tråkig då man inte är en Assassin utan en vanlig person, man går runt och gör ärenden åt sin familj o så. Något nytt som jag har sett är att man kan flytta döda kroppar och plundra kropparna också. När man skadar sig så kan man gå till en läkare för att heala sig. Fast jag har ännu inte blivit någon Assassin än så jag kan tyvärr int säga mycke mer Och ja det finns undertexter Det tycker jag bara låter bra! Lite variation! Bra att det finns undertexter! Missar alltid 5% av vad de säger i AC1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Verkar ju sjukt ball att man är en vanlig snubbei början. Ska fett köpa detta vid lönen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Verkar ju sjukt ball att man är en vanlig snubbei början. Ska fett köpa detta vid lönen. Precis! Det ger mer djup! I AC1 bara kastades man in i rollen som den extremt skickliga lönnmördaren Altaïr, här får man följa mer från början verkar det som! Coolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 (redigerad) Verkar ju sjukt ball att man är en vanlig snubbei början. Ska fett köpa detta vid lönen. Man är ju en vanlig snubbe i ettan också. Man är ju egentligen aldrig Altaïr på riktigt. Eller vad vet jag förresten, jag har ju inte klarat ut storyn till 100% än. Redigerad 15 november, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Jag önskar mig detta i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 lönt att dom satte ihopa trådarna till en, och så valde dom denna som hade mindre tufft namn! haha, aja, såg nyss nyaste trailern för spelet, och man kan simma under vattnet ju, MEN man kan inte se ngt under, kameran så att säga e fortf över vatten. lite synd, men skitsamma, tror inte man kommer tillbringa lika mkt tid under vatten som uppe på husen ;D haha för klättringen är vad som GÖR ett Assassins Creed Spel. fusk att de läckt ut för er 360 spelare som har chippat. aja själv väntar man på release! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Blev väldigt förvånad när jag såg att spelet redan såldes på play (ö-viks lokala spelbutik), har dock inte råd med det + min 360 har nyss RRoD:at så detta är rätt så epic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Blev väldigt förvånad när jag såg att spelet redan såldes på play (ö-viks lokala spelbutik), har dock inte råd med det + min 360 har nyss RRoD:at så va, e det sant! fan, ska förbi spelbutiken imorgon innan jobb och kolla! hoppas, dock tror jag inte jag har samma tur VILL HA NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 Wierd, det skulle väl inte släppas i Sverige förrän den 19e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Många butiker har väl fått in sina exemplar tidigt och bestämt sig för att vara lite schysta . Game i Vällingby började sälja Brütal Legend dagen innan releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Wierd, det skulle väl inte släppas i Sverige förrän den 19e? 20 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 20 tror jag. Hmm ok, Elgiganten har release 19e. Jag vet inte hur det är med andra butiker/spel men när Modern Warfare 2 kom till elgiganten så medkom också stora röda varningslappar om att spelet inte fick komma ut i butik före den 10e, vet inte om de fått in Assasin's Creed ännu, kan kika idag och se om det finns liknande lappar, om inte så förstår jag att andra butiker lagt ut det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Funderar och kommer troligtvis köpa AC2 på torsdag. Gillade verkligen ettan, men jag köpte aldrig spelet, så det är väl dags att visa sin uppskattning så att säga. Sen är jag grymt taggad på storyn utanför den där förfädermaskinen, som jag inte har någon aning om vad den kommer att innehålla, för ingen information om den har ju släppts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Review Launch Trailer Run, Jump & Swim High Jump Placa Combat Vill. ha. nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Kan inte förstå att Gamereactor ger det 7/10 när nästan alla andra ger det 9/10. Just nu ligger spelet på 90% på Gamerankings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Är på DNA sekvens 6 nu tror jag. Finns mycket grejer att köpa i affärer. T.ex. man kan köpa nya assassin kläder, rustning, vapen, små vapen, gift och lite mer. Något som kunde bli bättre är att göra det svårare att få pengar, just nu så tjänar jag in jättemycket på turister. Har cirka 12000, fast har dock inte byggt upp staden, vilket är dyrt. Men har råd med alla vapen som är tillgängliga i affärerna och rustningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Stämmer det att alla extra saker man kan få till, vapen, uppdrag osv är exklusivt för PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 Stämmer det att alla extra saker man kan få till, vapen, uppdrag osv är exklusivt för PS3? om du har Assassins creed bloodlines till psp så låser du upp x antal vapen. inte uppdrag eller något annat, bara vapen. har för mig att det var 6 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 GAME säljer nu, från sin hemsida black edition. Skynda fynda ni som vill ha det. Kanske sista chansen! http://www.game.se/acatalog/Assassin_s_Cre...ystation_3.html http://www.game.se/acatalog/Assassin_s_Cre...0_Xbox_360.html http://www.game.se/acatalog/Assassin_s_Cre...tion_PC_PC.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2009 GAME säljer nu, från sin hemsida black edition. Skynda fynda ni som vill ha det. Kanske sista chansen! http://www.game.se/acatalog/Assassin_s_Cre...ystation_3.html http://www.game.se/acatalog/Assassin_s_Cre...0_Xbox_360.html http://www.game.se/acatalog/Assassin_s_Cre...tion_PC_PC.html Haha, jag var kvick som fan med att beställa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts