Jump to content

Äckligaste ni någonsin ätit,druckit,sett,gjort


-Razz-
 Share

Recommended Posts

som namnet säger så kan ni posta om det äckligaste ni någonsin ätit, druckit,sett och gjort(eller mer om ni kommer på nåt)

lika bra att jag säger mitt

Ätit:blodbröd och fläsk... usch säer jag bara.

Druckit:Coca Cola vanilj

Sett:det är antingen en grymt äcklig tant på stan som hade en kjol som "bara" var till knäna och jag säger bara det att det var nog dom fulaste ben jag någonsin sett! eller så är det någon sorts gratäng som jag och Vicke hittade hemma hos han.. alldeles vit och möglig(såg ut som den var hämtad ur "rent hus")

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äckligaste jag druckit: En ljummen, avslagen Tuborg.

Äckligaste jag käkat: Ärtsoppa. (är ganska kräsen när det kommer till mat så jag vågar nästan aldrig prova något nytt)

Äckligaste jag sett: Vet inte riktigt vilken som är värst men jag har sett en kille som brutit armen så man kunde skymta ett ben. Har även sett en död person.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hoppas att "äckligaste bilden jag sett"-bilder blir LÄNKADE och inte direktpostade...

Och gärna med en varningstriangel " :whistling: "

OnT:

Druckit: Hmm, måste nog vara 1 vecka gammal mjoellk! :lol:

Ätit: Sån där grekisk nationalrätt, kommer inte på vad den heter.

Sett: Tänker jag inte ens säga! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Druckit: Hmm, måste nog vara 1 vecka gammal mjoellk! :naughty:

2 liter 2 veckor gammal Bollnäsfil :naughty:

Iofs var den inte alls äcklig eller sur men det kändes creepy på nåt vis när man visste hur gammal den var. Sen att jag mådde lite illa efteråt kan ha berott på att jag hällde i mig 2 liter fil rakt av.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ätit: Vet inte.. det skulle vara något jag råkat äta utan att jag vet det isåfall..

Druckit: Dr. Pepper, Harboe Pilsner och sur mjölk är ett urval av det värsta jag druckit.

Sett: Jag är inte så känslig. Tål att se allt. Åtminstone allt jag sett hittils.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ätit: Fisksoppa i skolan (valde mellan den och ärtsoppa).

Druckit: När jag var 7 år och mina brorsor lurade mig att dricka O'Boy med ett nästan helt saltkar i.

Sett: Enda jag kan komma ihåg, en 80-åring i duschrummet i badhuset igår. Not pretty.

Luktat: När avloppsrören i skolan gick sönder.

Gjort: Långa kablar.

Redigerad av Frusciante
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Druckit: Dr. Pepper, Harboe Pilsner och sur mjölk är ett urval av det värsta jag druckit.

WTF!

Står två tomma flaskor på mitt skrivbord i skrivande stund.

Druckit: Hmm... Sur mjölk är det enda jag kommer på.

Ätit: Alltså, det som känns äckligast är när jag tänker tillbaka på när jag åt ett par myror som liten. Emellertid smakade de inget speciellt, så annars får det väl bli typ... Brysselkål.

Sett: Har sett någon riktigt vidrig bajskorv på något olämpligt ställe...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ätit: Kan inte komma på någonting på rak arm, faktiskt. Fisksoppan vi käkade hemma förra veckan var dock inte att leka med. Euw.

Druckit: Måste ha varit en öl på 10% som jag drack senast jag var i Stockholm. Fullständigt vidrig, rakt igenom, för att inte tala om att den blev avslagen efter mindre än halva.

Sett (och luktat): Det var i somras när jag jobbade på ett äldreboende. Gick i ena korridoren och kände en enorm stank från ett av rummen. Dörren stod öppen, så jag tittade lite försiktigt in i lägenheten för att se vad som gällde. Då märker jag att en av tanterna som bodde där hade bajsat ner hela golvet och kletat ut avföring över hela lägenheten med hjälp av sin rullator av äldre modell (en sådan man lyfter och ställer framför sig, går några steg, lyfter fram igen osv). Fick kväljningar och hämtade hjälp.

Tanten var ju senil och hade ingen aning om hon gjorde, men det är inte förränns i efterhand jag har börjat tycka synd om henne. Just då var jag bara grymt äcklad och illamående..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ätit: Kalvlever och en sked kanel.

Druckit: Whiskey, (någon annans) spya och avslagen öl blandat i en smutsig ölburk.

Sett: När jag praktiserade på sjukhus så fick jag se en patient vars hud höll på att ruttna.

Fick fram många bra minnen nu. :naughty:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

felshoe... du vinner för den mest äckliga historien som involverar syn och lukt.

P-C.. ja... varför?

boomer, messmör är ju asgott!

en riktigt äcklig skolmat måste vara.. ANANASSEN! (vi vet inte vad den heter på riktigt)

tänk er typ.. en kyckling gryta med ananass och apelsinsås :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en riktigt äcklig skolmat måste vara.. ANANASSEN! (vi vet inte vad den heter på riktigt)

tänk er typ.. en kyckling gryta med ananass och apelsinsås :naughty:

Lol Viggo! Du får det ju inte direkt att låta speciellt äckligt. :naughty:

Kycklinggryta är gott, annanas är det inte fel på (sålänge den inte är varm) och apelsiner funkar. Så... Det låter inte så äckligt.

Fast SÅ äckligt är det inte heller.

Det äckligast jag sett. Hmm. Jag vet inte, har sett en massa sjuka videos och sådant, men jag ogillar verkligen småkryp. Usch. Gråsuggor är nog de värsta. Huvva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äckligaste...om jag får lov att tänja på den definitionen så är det följande.

Druckit: Urin och/eller en ölburk med extremt lite öl och en massa fimpar och spott i.

Ätit: Sylta.

Sett(äckligaste/hemskaste/läskigaste - you decide): Epilepsianfall och ... jag strök det jag skulle skriva här. Kanske inte äckligaste men värt att nämna. En vän som bodde i samma trapphus som mig och gick till skolan dagen efter att han hittat sin mor i källaren som begått självmord. Det var nog bland det mest hjärtkrossande jag sett någonsin.

Gjort: Stoppat fingret mellan en staketdörr (sådan som går att öppna) och sett mitt halva finger åka av. Kommer ihåg hur jag tittade "in i mitt finger" och det var inte så trevligt som sexåring. Jag var bara sex år som sagt och de sydde tillbaka fingret så ... yay!

Redigerad av kicken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...