Jump to content

Foto-på-det-du-precis-köpt


Vice.
 Share

Recommended Posts

post-6544-0-95813300-1302451519.jpg

GOG ftw! thumbs_up_1206667_0.gif

Rekommenderar moden AWP starkt!

http://www.moddb.com...ge-pack-version

When Apocalypse Weekend was released as the add-on for Postal 2, it added the new Boomerang Machete, Sledgehammer, and Scythe. Unfortunately, the major complaint about AW was that the "free-roam" element from Postal 2 was gone. Not only could you not roam freely in AW, but you couldn't take these new weapons back to the original Postal 2 levels, either. AWP changes all that. AWP is an enhanced version of the original Postal 2 game and combines it with the AW expansion pack weapons and levels, plus tons of extra bonuses to make the ultimate Postal 2 experience. AWP adds tons of new features to the normal Postal 2 and AW games: Use AW's weapons and gameplay in the original Postal 2 levels New custom weapons, plus weapons from the hit mods Eternal Damnation and Improved "behind the scenes" game handling to (hopefully) reduce crashes Brand-new cheats, such as unlimited dog helpers and police-hating bystanders Destroyable doors for quick shortcuts More blood, guts,...
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vice_city_stories_1206910_0.jpg

Jag har det redan till PSP, men jag ville ha det till en aningen större skärm. 46 kronor inklusive frakt är en helt okej siffra. Jag köpte originalet för nära sexhundra, så... :mellow:

Ska skaffa resten av serien också så småningom. Ser fram emot San Andreas! Länge leve min bakåtkompatibla PS3! :)

:whistling:

Du har rätt.

Från och med nu är det självtagna foton som gäller i den här tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjock-trean hade bakåtkompatibel. Dvs 60 Gigaren.

Den är awesome :D

Det finns fler tjock-ps3:or än den på 60gb. ;)

Jag har en tjock-ps3:a, och min är inte bakåtkompitabel, men det spelar ingen roll eftersom jag redan har ps2.

Raven: När du köpte din så tror jag inte den bakåtkompitabla fanns kvar, förutom som begagnad, den slutade säljas för ganska länge sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte så insatt i spelkonsol-världen, vet bara att min PS3 inte kan spela PS2-spel. Har du någon specialmodell? :(

Saknar San Andreas som fa-an!

Tjock-trean hade bakåtkompatibel. Dvs 60 Gigaren.

Den är awesome :D

Jepp. Men fan, vad det kostade! :D Har aldrig ångrat mitt köp på grund av bakåtkompabilitet, 4 USB-portar istf 2, snyggare modell än 40GB-varianterna samt minneskortläsarna som är hur bra som helst. 5600 inklusive två spel och två handkontroller är väl ändå ett ganska schysst pris.

@Umberto:

IMG_6663.jpg

Bättre så? :)

  • Gilla 3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

6 av dessa, borde nästan synas vilka det är. Fick hem min väska idag, dom hade slarvat bort den på Ryanair så jag hade gråten i halsen när jag kom hem från Skavsta i söndags. Men nu jävlar är dom hemma mina små älsklingar!

IMAG0084_1207397_0.jpg

IMAG0083_1207397_1.jpg

Kuruizawa 17-årig

Hakushu 18-årig

Blair Athol 12-årig

Macallan 12-årig

Edradour Single Cask 10-årig

Clynelish 14-årig

Laphroaig 10-årig

Balvenie DW 12-årig

Glenturret 10-årig

Aberfeldy 12-årig

Redigerad av StellHell
La dit namnen
  • Gilla 5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...