Eudoros Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Mina, jag och Gävleborg. Ej i Gefle dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 1. Skåne! 2. Nej Sveriges näst minsta kommun. Föresten är jag intresserad av cidern, Vice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Wow.. Gtasajten finns verkligen överallt Bara västernorrland som inte fått en röst. Grymt intressant sånt här ^^ Ropa på antepanteboy, Ma_Cipriani, Merkky eller VickeX någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Linköping. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Denna är igång fortfarande iallfall, om än något inaktiv och inaktuell. http://www.frappr.com/gtasajten Jag la till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Själv är man född och uppväxt i Eskilstuna, i Södermanland, vilket hörs på min extremt otäcka och fula dialekt Men men, man bor ju i Lilla Chicg, så aletenär väl det minsta att oroa sig över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Kalmar, Öland, Borgholm! I början av 2010 blir det ju i och för sej i Borgholms län. Det är då vi ölänningar sprängt bron och bildat vårat egna kejsardöme helt utan turister och negrers! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Tyresö ca 2 mil söder om Stockholm. Gjorde inte Kicken en kick ass sammanfattningstråd om vart alla bor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Jönköpings län. Bor i en förort till en förort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Jönköpings län. Bor i en förort till en förort. En skitskitskithåla helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 En skitskitskithåla helt enkelt. Skulle man kunna kalla det. 300ish invånare, halva fagerhult är incest, släkt i släkten. Som tur är, så är vi inte släkt med någon annan i fagerhult. Ger dock fan i att flytta tills efter jag vet om min japanresa går igenom. Just nu är det bara jävligt smidigt att bo 200 meter från jobbet, lätt värt än att åka bil 30 minuter för att komma till jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Tyresö ca 2 mil söder om Stockholm. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Skulle man kunna kalla det. 300ish invånare, halva fagerhult är incest, släkt i släkten. Som tur är, så är vi inte släkt med någon annan i fagerhult. Ger dock fan i att flytta tills efter jag vet om min japanresa går igenom. Just nu är det bara jävligt smidigt att bo 200 meter från jobbet, lätt värt än att åka bil 30 minuter för att komma till jobbet. Åh, fy satan vad läskigt. Jag har fobi för små samhällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Åh, fy satan vad läskigt. Jag har fobi för små samhällen. Jag har fobi för stora städer, fulla med trafik, folkmassor och rödljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Jag har fobi för stora städer, fulla med trafik, folkmassor och rödljus. Bygdementalitet, incest, alkoholism, tristess, traktorer och natur .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Bygdementalitet, incest, alkoholism, tristess, traktorer och natur .. Eller lugn och ro, vänskap mellan de flesta i byn, en brud från storstan och skoter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Vote: Östergötland. På andra frågan tänkte jag "nä" och röstade nej, men fan - det GÖR jag ju! Lätt att glömma ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 1. Dalarna 2. Nein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 12 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2009 Null vote, rasister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 +1 Tar det som att du också bor här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts