Jump to content

The Hunter


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur fixar man en autoklicker hehe?

Googla på MouseMachine.

---

Wtf!

Har inte lagt in nån extra-ammo i min inventory. Utan att märka det hade jag bara en kula kvar... Fällde en hona med den, men hon dog inte. Nu ligger hon och kvider på marken och jag har ingen kula att avsluta det hela med. Dör de aldrig om man inte skjuter dem igen? :mf_doof:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men varför spelas det online om man ändå inte träffar på andra jägare?

För man köper jaktkort online, och highscore är online.

Edit:

Ang. mitt problem btw - sprang bara tillbaka och hämtade ammo, hon låg kvar. Femte jag dödat nu eller så. :mf_doof:

Joinade BigGameLodge.coms TeamSpeak och frågade först. Kom in, det är skitroligt! Sitter en norrman samt en skön snubbe från West Virginia här. :D

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så j******vla tråkigt spel. Tycker ni inte det är bull att gå?

Det atr ju en evighet att ta sig fram. Kan man inte springa? Elelr så får man sitta i det där tornet tills nått djur kommer. Jag satt där i 40 minuter utan att jag såg nått djur.

Du måste veta HUR man gör :mf_doof:

Du kan springa eller snarare jogga istället för gå. Och dun måste locka till dig djur med alla vertyg och spåra dom. Eller sitta i ett torn och locka till dig djur samt ta dom på plats!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så j******vla tråkigt spel. Tycker ni inte det är bull att gå?

Det atr ju en evighet att ta sig fram. Kan man inte springa? Elelr så får man sitta i det där tornet tills nått djur kommer. Jag satt där i 40 minuter utan att jag såg nått djur.

Jo, du kan springa. Tryck E.

Kom bara ihåg att du bara ska springa om du vill förflytta dig till en bättre jaktplats. När du väl fått upp ett spår (som inte är väldigt avlägset) är det dags att börja gå/krypa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det sura med spelet, eller rättare sagt med spelarna är att ingen har en susning om jakt i verkliga livet.

Jakt i sig är så mycket mer än att skjuta djur. Du ska kunna sitta ett helt pass utan att se ett enda livstecken, det är halva nöjet.

Därför tycker jag det är lustigt att dom har gjort spårning till en så stor del av spelet, då det är sällan man spårar djur. Oftast bara vid skadeskjutningar som man får börja spåra. Sen att ni skjuter så många drar ju bara ner spelet ännu mer i skiten.

Ska det vara en Jaktsimulator så ska den väl vara så realistisk som möjligt? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det sura med spelet, eller rättare sagt med spelarna är att ingen har en susning om jakt i verkliga livet.

Jakt i sig är så mycket mer än att skjuta djur. Du ska kunna sitta ett helt pass utan att se ett enda livstecken, det är halva nöjet.

Därför tycker jag det är lustigt att dom har gjort spårning till en så stor del av spelet, då det är sällan man spårar djur. Oftast bara vid skadeskjutningar som man får börja spåra. Sen att ni skjuter så många drar ju bara ner spelet ännu mer i skiten.

Ska det vara en Jaktsimulator så ska den väl vara så realistisk som möjligt? :)

Håller med där... På tok för enkelt att hitta djur också, sitt vid ett jakt torn, ta fram saken som gör ljud och sitt och vänta i 5-10 min och du har 3 djur framför ögonen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 3 years later...

Bumpar. Tänkte kolla är det nån som spelar detta fortfarande satt o kollade genmon hunting spel igår så såg jag att The hunter fanns kvar. Testade det lite inatt med nytt konto då jag glömde bort mitt förra konto. Spelet såg rätt så stabilt ut jämfört under tiden det var en beta.

Dem har även börjat med hunt turneringar som man kan skriva upp sig på. Uppdragen tror jag finns kvar körde bara klart tutorialen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...