Jump to content

The Hunter


SilentViper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

de ända du kommar hitta är spååååår. :naughty:

Nee du! :P

Vilket jävla grymt spel måste jag först säga! Shit, har aldrig skjutit ett riktigt djur eller varit ute och jagat något i hela mitt liv. Men nu förstår jag spänningen i det.

Stod uppe på ett torn och ropa efter ett djur. Pling eller ja ett liknande ljud hörs när man upptäcker ett spår eller djur. Jag drar ner från tornet så står aset 30- 40 meter framför mig och stirrar. Hinner precis ta upp geväret så...swisch så springer fanskapet iväg nedför berget. :(

Sedan spårade jag honom ca 30 min kanske. Aja, mitt tålamod gav resultat...

:mellow:

Target in sight.

Trodde inte jag hade träffat först.

Men jo, det hade jag visst. Där låg stackarn och kved. :) Sköt honom igen för vara säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Har dom fortfarande detta med 7 dagars spelandet? Det var det ja fattade när ja fick min VIP kod. Tröttnade på detta då ja inte hittade nåt djur fast ja sprang över 2000m eller vad fan det var. Ska iallafall testa detta igen när de öppnar betan direkt så man slipper serial key(aka beta key till detta).

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pics or it didnt happen :naughty:

http://www.youtube.com/watch?v=ox1kwjLcrFU...re=channel_page :( hög kvalite finns inte än pga att ja precis ladda upp den, men snart kan man se den i hög kvalite med :P

Edit: hur länge är betan öppen? hur gör man för att köpa grejer tex nytt vapen nått fordon ocksånt? eller kan man inte göra de i betan?

Redigerad av eminem33
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...