Jump to content

Nyårsafton


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer käka middag hemma med föräldrarna för att sedan åka iväg ut till ingenstans där Myrcht bor och dit de flesta av mina vänner hade tänkt att bege sig.

Kommer nog inte klä upp mig mer än att jag har en stilig skjorta på mig.

Ut till ingenstans?? Vill du bli insläppt imorgon eller?

Själv kommer man köra på svarta Jeans och svart skjorta >_<

Redigerad av Myrcht
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och bruden åker in på middag hos en kompis i Göteborg. Senare på kvällen kommer det fler folk, det blir en hel del dricka och annat kul. Kanske gör ett besök i fylletråden :D

Jag klär inte upp mig direkt, men tar väl på mig några snygga kläder, jag köpte en ny tröja idag så den kommer jag att använda. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska dricka cuba libre (bacardi black & cane cola + lime & is) i ett wt-område iförd svart Mussolini-skjorta. Försöker ordna musik till det nu, vilket lär bli en lågkvalitativ kompott från helvetet eftersom alla har olika smak; SebastiAn blandat med Xasthur ungefär...

Kommer trilla i norra hamn och därigenom slippa härifrån för alltid. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska vara med några kompisar, äta god middag, se någon bra film och bara chilla. Ingen alkohol kommer att finnas med. Efter tolvslaget kommer jag däremot att åka hem till min gata där en granne har fest. Kommer väl att stanna där någon timme och röka en cigarr eller något för att fira det nya året. Kommer inte att dricka då heller.

Jag ska ha på mig en blå\vit randig t-shirt från Cubus tillsammans med en lite finare ziphood och svarta jeans >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja du, som vanligt lär nyår bli misslyckat. Moder o fader skall iväg vilket innebär att jag får äta själv (läs pizza). Sedan ska jag väl dricka några goda öl med ett par vänner men vad som händer efter det har jag ingen aning om. Är iaf hyffsat vackert klädd med en ny Benny-skjorta som införskaffades på mellandagsrea >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jahapp, ska vara hos några släktingar som bjuder på mat och förhoppningsvis stannar vi där ändå tills tolv, annars vet jag inte vad jag ska göra...

Skulle vara gryyymt att dra upp på dundret för att se allting och fota men det verkar inte som någon vill följa med och dessutom är det olagligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och mina vänner har beställt mat från en restaurang som vi några stycken ska äta runt 19 någon gång så jag hinner. Senare ska vi på hemmafest, som tyvärr är i en lägenhet och inte en villa. Ett plus är att den har port och portkod vilket hindar oinbjudna från att komma. >_<

+

Nyklippt, skönt som fan. Svart kavaj, mörkblå skjorta, svart slips och svarta chinos eller kostymbyxor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag borde ha köpt en kavaj kanske.. Fast jag har inga snygga byxor att bära upp den med, så nej,

Jag ska på en middag vid halv sju som två kompisar arrangerar. En av dem fyller år idag och den andra fyller år om tre dagar, så det blir en nyårs- och födelsedagsmiddag kombinerad. Efter middagen är det fest, och jag kanske följer med födelsedagsbarnet ut, beroende på vart de går.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...