Jump to content

Nyårsafton


Tweak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 54
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu var det slut på det roliga! Nu är det 2009, får se vad jag får ut av detta är då! hade dock roligt förra året (mellan kl 17-23) spelade ganska mycket wii med nägra släktingar och jag kan säga att jag äger på balancebord! >_<

Jag som hade timer när nyåret började men ändå skjöt nästan alla upp sina raketer 2-3 minuter innan 12, ajabaja!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nyår alltså. Jag visste redan innan att det inte skulle bli lyckat. Kvällen spenderades med en handfull vänner i en kompis kompis "lägenhet"(=en "inredd" källarlokal). De två killarna som jag inte kände var riktigt WT, men jag och mina vänner lyckades vända på steken och ta över hela stället. :D Till slut tänkte vi inte på att det var de som faktiskt bodde där och hade faktiskt riktigt kul mellan 19.30-23.30. Sedan skulle vi ut och gå till Borgården, men på vägen dit höll de där idioterna på och sköt raketer på allt annat än ansvarsfulla sätt och jag och en vän tröttnade och gick till en annan fest där hans flickvän var(hängde ni med? :D ). I alla fall, vi var där och slappade i någon kvart, sedan ringde mina andra vänner så mycket efter mig att jag blev tvungen att skynda bort dit när det bara var åtta minuter kvar till tolvslaget. Lyckades få med mig nötter som jag gick och smaskade på.

När folk sade gott nytt år sjöng jag "Looking for Freedom" istället. :o

Sedan visste vi inte vad vi skulle göra, den där riktiga raketfyllan hade börjat lägga sig och alla var egentligen ganska trötta. Några ville ut på krogen och några ville inte det. Vi bestämde oss för att dra hem till en god väns lägenhet (där några i sällskapet skulle spendera natten ändå), men i sista stund ändrade han sig, tryckte sina nycklar i näven på oss och hoppade in i en krogkö. :naughty:

Så jag och två tjejkompisar gick hem till honom och somnade framför James Bond. Det var ganska mysigt faktiskt, men när jag sedan vaknade upp vid 3 hade jag inte hjärta nog att röra på mig (en av tjejerna skulle vakna eftersom hon låg på min arm) så jag låg kvar där i någon halvtimma innan jag vågade mig på en hug and roll-manöver. Och så sov hon som en stock i alla fall. >_< Sedan gick jag hem.

Nu har jag suttit och ätit skinkmacka och druckit en liter mjölk. Gott nytt på er.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag bytte kläder lite, tyckte det var så tråkigt när jag testade det jag skrivit från början. Jag körde på mörkblå chinos, blåvitranding skjorta, blå slips och mörkgrå ullkofta. Vi åt middag alla vänner, som var takeaway från restaurang, sen gjorde vi drinkar - http://www.cocktailguiden.com/drink/biljard-bull. Bytte typ 15-20 centiliter Bacardi Limón mot en 50 cl cider, vilket var ett bra beslut för annars hade jag mått dåligt. Vid tolvslaget gick alla till Stortorget som låg en minut bort, så vi hakade på, men det var bara tråkiga människor där (vad förväntade vi oss?) plus att alla dampade med fyrverkerier så jag och två vänner sprang därifrån och firade in tolvslaget själva. Sprang sedan hem, upp på översta balkongen som var i takhöjd och klockan var bara någon minut över tolv så vi stod och såg ut över staden och alla fyrverkerier, det var jättevackert, samtidigt som vi fick trösta en ledsen tjej.

Sen fortsatte festen till 2 - halv 3, det bjöds på vin och vid halv 3 åkte alla på efterfest där de flesta halvsov och vi andra lyssnade på gammal hiphop. Jag kom hem vid 5.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nytt år, nya problem och bekymmer, mer slit och släp, ett år närmare döden.

Gott nytt år.

Man måste se det lite positivt. Lite mer att få gjort, lite mer att vara stolt över, lite mer att tjäna pengar på, ett år rikare liv. SKITFINT FÖR HELVETE!

:P:D:P:angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

ARJ!!!!!!

Jag blir så SUR när folk ska hålla på och HATA!!!!

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...