Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Jag har egentligen samma problem i andra program, men frågar ändå...

Spotify's ljudnivå är väldigt låg för mig, i jämförelse med t.ex. Winamp. Sitter jag i Spotify och växlar över till Winamp skiter jag nästan på mig av den höga volymen. Någon som vet hur jag kan fixa detta?

Sänk ljudnivån på Winamp? :)

Ang. reklam och så, kommer den inte efter ett visst antal låtar spelade?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sänk ljudnivån på Winamp? :)

Ang. reklam och så, kommer den inte efter ett visst antal låtar spelade?

Sorry, förklarade inte så noggrant. Winamp är bara ett exempel, jag måste höja den generella ljudnivån på datorn jättemycket (så mycket att det låter om högtalarna när jag inte spelar nått) för att kunna ha normal volym i Spotify.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sorry, förklarade inte så noggrant. Winamp är bara ett exempel, jag måste höja den generella ljudnivån på datorn jättemycket (så mycket att det låter om högtalarna när jag inte spelar nått) för att kunna ha normal volym i Spotify.

Känner igen mig i det där också. Vet tyvärr inget sätt att lösa det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zentrix är lessen hest och ber mig fixa Spotify till honom!

Jag hade tipsat honom om proxy-grejset men det verkar som om han fick något problem p g a det nu:

"Your current location does not match that set in your profile. You may travel with Spotify, but only for 14 days."

Försten som PM:ar mig med invite får... Eh... Äran. :)

Edit: Fick en invite, tack Tossie!

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zentrix är lessen hest och ber mig fixa Spotify till honom!

Jag hade tipsat honom om proxy-grejset men det verkar som om han fick något problem p g a det nu:

"Your current location does not match that set in your profile. You may travel with Spotify, but only for 14 days."

Försten som PM:ar mig med invite får... Eh... Äran. :)

Men vad sa KalleR från första början?

...och han hade helt rätt i att invitejakt är jäkligt tröttsamt.

Ang. proxy-grejen så var ju det väldigt synd, har nämligen också tipsat flera personer att regga på det här sättet. Men man kunde alltså använda det i 2 veckor utan problem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, förlåt, men det verkar som att många folk sitter på invites nu men tror att ingen vill ha längre... Sedan fyllde ju mitt inlägg en aning mer funktion eftersom det även rapporterade att proxy-sättet verkar fallera.

Emellertid har ingen av de andra jag tipsade om det sättet skrivit något...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...