Jump to content

Spotify


Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Cool, lyssnade på Michael Jackson och upptäckte helt plötsligt att jag var inne på "GTA Vice City"s soundtrack. :D Alla låtar från GTAVC och San Andreas finns. Nostalgi!

Vice City volume 6

http://open.spotify.com/album/49952u18NrlsayHNMLWY37

San Andreas

http://open.spotify.com/album/0Pw7wppWAfQ1dBMbjPHIPX

Klockrent! Precis vad som behövs, nu behöver jag inte installera VC igen för att höra musiken! Fast det fattas vissa skivor?

Edit: shiiet jag märkte just att jag har kvar min julavatar och sig.. Dags att byta kanske. ;)

Redigerad av Juster
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan någon länka mig en gammal goding som ni tror att jag inte har hört på flera år? ^_^

[youtube-old]nOofy2cL9VM[/youtube-old]

Spotify är i beta nu, ja? Kommer det någonsin komma ut en gratisversion som inte kräver en invite men fortf. är proppad med reklam? Har det nämnts något från deras sida? Verkar riktigt coolt ;o

Det kommer att släppas en gratisverision som kommer vara likadan som betan är nu. Hurpass mycket reklam det rör sig om vet vi emellertid inte än, just nu blir det bara mer och mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahaaa.. Ja hade jag läst om texten igen hade jag fattat det.

Men du kan ju flytta dina spelningslistor hur du vill.

Är du säker på att du inte pillar i dina gamla sökningar då?

Jag kom på idag att man kan spara hela album genom att sklicka på låtens namn under "album" så jag håller på att spara alla album (dem som finns iaf) till egna playlist's (alltså alla album med en artast/band) har en egen playlist.

Jag vet att när man skapar en playlist så hamnar den under sen förra men palla hålla så där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...