Jump to content

Hur många inlägg har ni gjort i en speciell tråd?


kicken
 Share

Recommended Posts

Haha, detta är ju jätteintressant. Man kan verkligen avläsa personers liv med denna statistik, t e x hur P-C har höga postcounts i Bild på dig själv och Festtråden, eller att StellHell har hög count i WoWtråden och Snustråden... Själv regerar jag fortfarande Avatarer, signaturer... Jag har sjunkit lite på Dump, skrivbord p g a min smärre inaktivitet, men det visar ändå mitt intresse för 2d customization. ^_^

Creds till kicken för att ha orkat med detta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hihi!

Playstation 3 - 95 sidor.

Stor förändring

1:a – Henkibojj, 274 posts. (Henkibojj flyger upp på en förstaplats från ingenstans med 274 posts)

2:a – emo, 91 posts. (emo gör detsamma, men med 91 posts)

3:a – Radiuz, 78 posts (Radiuz halkar från förstaplatsen) [+/- 0]

Att jag skulle komma etta på PS3-tråden var vääääääldigt väntat. Faktiskt den enda tråden (+PSP) som jag är nyfiken på när jag kollar in i spelforumet.

Faktiskt intressant statistik! Nästa IPB får gärna ha nån form av sån här statistik, förr fanns "flest poster i [FORUM]" för varje användare, men det drog för mycket på databasen så det slopades :mf_doof:

Btw, ingen rekordlista för störst föränding? Jag skulle komma trea (tror jag) efter Kebab och Tweak. De hade 500-något och 400-något, respektive.

Kudos Kicken!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Statistik für alles! Det här måste, som tidigare nämnt, ha varit ett hästjobb utan dess like. Bra jobbat!

Precis som förra året så toppar jag en massa listor, och jag vet fortfarande inte om jag ska vara stolt eller inte. :P

Faktiskt intressant statistik! Nästa IPB får gärna ha nån form av sån här statistik, förr fanns "flest poster i [FORUM]" för varje användare, men det drog för mycket på databasen så det slopades :naughty:

Saknar också det. Antar att Hultenius sitter på en massa smaskig statistik dock, önskar han kunde dela med sig lite. :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har tydligen missat hur man gör :angry:

I Tikkis försvar hittade jag knappen någon dag innan den här tråden startade, och blev alldeles "Oooh!", och insåg att jag klickar på alldeles för lite knappar på det här forumet. Om jag vill svara på någons inlägg (t ex ditt, alldeles nyss), klickar jag aldrig på "reply", utan på "quote", scrollar ner till sidan, och trycker på "new post" "add reply".

edit: "Add reply" hette den visst

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Tikkis försvar hittade jag knappen någon dag innan den här tråden startade, och blev alldeles "Oooh!", och insåg att jag klickar på alldeles för lite knappar på det här forumet. Om jag vill svara på någons inlägg (t ex ditt, alldeles nyss), klickar jag aldrig på "reply", utan på "quote", scrollar ner till sidan, och trycker på "new post" "add reply".

edit: "Add reply" hette den visst

Själv har jag fortfarande ingen aning. Ingenting jag bryr mig om men om någon har lust att stilla min nyfikenhet.. Go ahead! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...