Jump to content

Call Of Duty 5: World At War


VickeX
 Share

Recommended Posts

Stridsvagnarna är rätt imba! Fick 31 killstreak genom att bara fega lite så så länge man tar det försiktigt och håller sig bakgrunden kan man leva typ hur länge som helst i en tank. Den behöver en jäkla massa panserfaust för att gå sönder.

Haha usch, hade hatat att spela mot dig. Tanks och juggernaut är ju bland det värsta! Tror dock inte jag kommer köpa spelet. Betan var rolig men det är inte värt 470 kr.

Edit: Här sitter jag och ljuger på arbetstid. Farsan köpte spelet till mig idag för att jag klarade min uppkörning. Så nu är det bara att levla upp tills man får gotta sig med mp44!

Redigerad av Maxz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 133
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
Vad har ni för rekord på Nazi Zombies då? Jag och en polare kom till runda 18 idag, det var svettigt som fan. :(

Vi lirar på 360, så jag kan inte lira med er. :/ Kanske borde ta och skaffa det till PC?

Ja för fan, banga inte på mig och Adrian G nu!

Köp eller tanka Call.Of.Duty.World.At.War-RELOADED

patcha till 1.1

fixa hamachi och jöina vårt nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja för fan, banga inte på mig och Adrian G nu!

Köp eller tanka Call.Of.Duty.World.At.War-RELOADED

patcha till 1.1

fixa hamachi och jöina vårt nätverk.

Watta fudge, jag hade glömt att man kan lira online även om man inte skaffar det på rätt sätt. Count me in om ett par dagar typ.

Edit: Om min dator pallar det förstås, borde ju fungera på låga inställningar om inte annat.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Watta fudge, jag hade glömt att man kan lira online även om man inte skaffar det på rätt sätt. Count me in om ett par dagar typ.

Edit: Om min dator pallar det förstås, borde ju fungera på låga inställningar om inte annat.

Finns ganska många crackade servrar :(

Orka att ingen av er sa nått till mig, jag hade kunnat lira med er </3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...