Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

John Williams- akapella.

[youtube-old]lk5_OSsawz4[/youtube-old]

Här är en reklam som gick(går) i England hela tiden. Hur grym som helst.

Kille åker vattenrutschkana genom staden

[youtube-old]mQ1PeXPNCrM[/youtube-old]

Fan vad sjukt! Jag fantiserade om nästan precis samma sak när jag gick omkring på gatorna i New York! Tänkte hur jävla ballt det vore med en gigantiskt waterslide från toppen av en skyskrapa som man bara kastade sig nedför! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

John Williams- akapella.

[youtube-old]lk5_OSsawz4[/youtube-old]

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS:

"Is that really you singing?"

No. Sorry to disappoint you, but all 4 beautiful voices belong to the men from Moosebutter. They are a professional a cappella comedy group from Utah, and were kind enough to assist me in the making of this video. Check them out and hear more hilariously awesome songs at http://www.moosebutter.com

Var ganksa imponerad tills jag såg det! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS:

"Is that really you singing?"

No. Sorry to disappoint you, but all 4 beautiful voices belong to the men from Moosebutter. They are a professional a cappella comedy group from Utah, and were kind enough to assist me in the making of this video. Check them out and hear more hilariously awesome songs at http://www.moosebutter.com

Var ganksa imponerad tills jag såg det! :rolleyes:

Underminerar dock inte faktumet att den är bra gjord, och bra sjunget av originalkören. yes_645834_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser absolut inget häftigt i att Coca-Cola våldtar julen med sin kommersiella skit. De förtjänar ett erigerat långfinger, om något.

Måste hålla med där, visst det kan se lite snyggt ut men fan vad det är överdrivet mycket belysning ^_^ och varför behöver det åka poliser bland dom? I den folkmassan tror jag inte att det är någon som vågar kapa dom där :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...