Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

Through The Fire And The Flames - 100%

S5GpRJItqjw

såg precis den här och blev helt "woooooooooooow"...

Finns så många fakefilmer på den där låten nu så man vet inte vad som är äkta eller ej. Han får ju starpower utan att tilta gitarren iaf, vet att man kan få det genom att trycka på någon knapp också men man tycker ju att han bör ha nog med knappar redan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns så många fakefilmer på den där låten nu så man vet inte vad som är äkta eller ej. Han får ju starpower utan att tilta gitarren iaf, vet att man kan få det genom att trycka på någon knapp också men man tycker ju att han bör ha nog med knappar redan...

Starpowern sätts igång av sig självt när man har samlat ihop tillräckligt mycket. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, jag har alltid trott att den sätter igång av sig självt efter ett tag men att jag inte är så duktig och därför aldrig har nått dit. :P

Ja du, det stämmer ju inte iaf. :)

Som sagt, nämnde ju att man kan trycka på "nån knapp" (select) för att få Starpower men... Seriöst, när jag spelar GH tycker jag det är bra mycket enklare att tilta gitarren än att försöka pricka ännu en knapp och komma bort sig i melodin.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja du, det stämmer ju inte iaf. :)

Som sagt, nämnde ju att man kan trycka på "nån knapp" (select) för att få Starpower men... Seriöst, när jag spelar GH tycker jag det är bra mycket enklare att tilta gitarren än att försöka pricka ännu en knapp och komma bort sig i melodin.

Selectknappen står upp en bit medan Start istället är nedsänkt och skyddad. Vem vet, är man sådär störd kan man lika gärna hinna med en Selectknapp också :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...