Jump to content

Tråden där vi postar häftiga filmer, bilder, etc


Jacker
 Share

Recommended Posts

[you tube]Sgd9nYqVz2s[/you tube]

Ganska jävla episkt.

Coolio, men jag hatar att opera alltid låter som om det går i helt fel tonart. Hon kunde lika gärna höjt en tonart eller sänkt fyra, det hade låtit lika fel ändå trots att man fattar att hon klarar rätt ordentligt svåra toner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coolio, men jag hatar att opera alltid låter som om det går i helt fel tonart. Hon kunde lika gärna höjt en tonart eller sänkt fyra, det hade låtit lika fel ändå trots att man fattar att hon klarar rätt ordentligt svåra toner.

Indeed, tycker denna version är sjukt grym (kanske bara är för att jag gillar fotboll?), önskar bara att den vore lite längre :>.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi satte upp en spontanmusikal i skolan under en lunch häromveckan. Det filmades såklart, och går att se här (pusha gärna om ni har konto!)

Haha, fan vad grymt! ;)

Jag trodde faktiskt att

rektorn kom in och var arg på riktigt, det var verkligen trovärdigt

! :) Jag fick svar på den frågan hyfsat tidigt därefter. :>

Starta en tråd istället, det här var ju coolio! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Indeed, tycker denna version är sjukt grym (kanske bara är för att jag gillar fotboll?), önskar bara att den vore lite längre :>.

Det där är min favoritversion också.

Men det beror nog som sagt på att man gillar fotboll, speciellt engelsk. I princip alla som är insatta inom engelsk fotboll har någon gång haft den där som ringsignal på mobilen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är min favoritversion också.

Men det beror nog som sagt på att man gillar fotboll, speciellt engelsk. I princip alla som är insatta inom engelsk fotboll har någon gång haft den där som ringsignal på mobilen. ;)

Fungerar det bakvänt också? Är jag insatt i fotboll för att jag hade den som ringsignal en gång i tiden? *Hoppashoppas* :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där är min favoritversion också.

Men det beror nog som sagt på att man gillar fotboll, speciellt engelsk. I princip alla som är insatta inom engelsk fotboll har någon gång haft den där som ringsignal på mobilen. ;)

Jag gillar verkligen inte fotboll, men det där är grymt mäktigt!

Har haft den som ringsignal förr :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fungerar det bakvänt också? Är jag insatt i fotboll för att jag hade den som ringsignal en gång i tiden? *Hoppashoppas* :>

Det har jag ingen aning om, jag känner inte så många som inte följer PL då nästan alla mina kompisar är fotbollskompisar. De få som inte är fotbollsintresserade har inte haft den som ringsignal någon gång vad jag vet.

Jag gillar verkligen inte fotboll, men det där är grymt mäktigt!

Har haft den som ringsignal förr ;)

Men du är ju hockeyintresserad och gillar på så vis också mäktiga publikramsor. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...