Jump to content

Ge bort Skåne till Danmark?


Fiskaren
 Share

Gräv bort Skåne?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Vi får ju även ta och tänka på att vi inte får förlora tredje rikets största stad!

"Tredje riket" XD

haha aa. En jävla negerstad. Bort med skiten!! Titta bara på rosengård - helt sannslöst värdelöst.

Hahhaha korkade outbildade människor får mig alltid att skratta. "titta bara på Rosengård" hahahahahaha ta reda på lite fakta innan du yttrar dig. :o:(:lol:

Pinsamt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här oseriösa diskussionen känns så jävla 2003...

Håller med till 100%!. Kändes lite småkul med hela 'Gräv Bort Skåne'-vågen när den kom, men nu... Nja. Men å andra sidan känns det rätt danskt att vara i Skåne, jag minns att jag på min förra Malmötripp stötte på väldigt många danskar, mycket kläder med danska motiv, och ett flertal torg var kantade med stora, vajande danska flaggor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, bort med Skåne! Medan vi är igång kan vi ge bort större delen av Norrland till Finland, alla namn på geografiska platser är ju mer åt finska hållet än det svenska och så pratar ju människorna där nästan finska. Så bort med Norrland också! För att Norge inte ska känna sig glömda så kan vi ju ge dem större delen av västra Sverige för där pratar de ju så konstigt ändå och håller på och jobbar i Norge istället för Sverige. :(

( :o )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...