Jump to content

1 000 000 inlägg!


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Och så har det då hänt, antalet inlägg på GTAsajtens Forum har precis passerat den smått otroliga miljongränsen!

Ni sitter alltså och läser på ett miljonforum, mina vänner :doh:

Det kunde man inte tro för några år sedan...

Är väl lika bra att hålla tyst om utsiktsprognosen för nästa tioexponent (= 10 miljoner), för vem vet, man kan få äta upp det i framtiden..? :w000t::sick:

PC Gamer nästa!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, det var inte dåligt. Ändå känns det som att vi nu är inne i någon form av svacka men det beror antagligen på årstiden.

GTAIV lockade kanske inte till sig så mycket folk som det var tänkt. Men vi andra ångar väl på som vanligt och ser fram emot vad som komma skall, något som väl du ser särskilt fram emot. :w000t: Årstiden känns inte så kul att skylla på (vem vill skylla på sommaren för i helvitte! :sick: ), men kanske är det det.

Tyvärr missade jag miljonarn med en hårsmån, men sånnt e livet. Får väl göra som Ferkurz och skriva Grattis! :doh: Nu ska jag sova.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem fick det 1 000 000 inlägget?

GiZmo, http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...p;#entry1021284

Även fast det inte är rätt post-ID.

Grattis forumet! :doh:

Såhär såg det ut imorse:

Grattis även till DimpZ och rmN! :sick:

Det tog 5 år att skrapa ihop 900 000 inlägg.

21 jun 03 -> 23 jun 08

Till 10 000 000 inlägg behöver vi 9 000 000 till.

900 000 * 10 = 9 000 000

5 * 10 = 50

Om vi låtsas att alla kommer skriva med samma hastighet kommer vi ha tio miljoner om sisådär... 50 år :w000t:

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

GTAIV lockade kanske inte till sig så mycket folk som det var tänkt. Men vi andra ångar väl på som vanligt och ser fram emot vad som komma skall, något som väl du ser särskilt fram emot. :sick: Årstiden känns inte så kul att skylla på (vem vill skylla på sommaren för i helvitte! ^_^ ), men kanske är det det.

Tyvärr missade jag miljonarn med en hårsmån, men sånnt e livet. Får väl göra som Ferkurz och skriva Grattis! :) Nu ska jag sova.

Nej, det blev ju ingen IV-"våg" om man säger så. :w000t:

Och ja, jag ser också fram emot framtiden (lol) och liknar väl mest den här --> :doh: smilien när jag sitter inloggad nuförtiden.

Redigerad av Umberto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...