Jump to content

Bilder på er spelhörna!


Rasty
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 59
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Adrian G, haha hur inreder du?? Ta de på rätt sätt nu bara, menar inget illa men kontrasten med en projektor och sen en inredning som ser ut som hos en normal mormor och morfar ser annorlunda ut :>

Man har inte mycket att säga till om som 14-åring. Men jag tror att även du kan klura ut att det inte ser ut så där hela tiden. ;)

Detta bevisar jag med ännu en bild :D

fv0enq3idj70.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ser ut att vara rätt bra bild på den där tv:n :)

skoja inte, men Negative har redan skrytit om specifikationerna så jag låter bli, haha

men den kostade ju lite också :) fast det är det ju värt, kommer ju ha den i många, många år.

Heettt!

Gamertag?

Jag skulle gärna vilja ha sådär fint. :)

wtfbbq? vill du spela med mig pga min tv? :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och då skröt jag bara om två saker som finns med i specifikationerna.

Men man ska inte alltid hänga upp sig på siffror. Det bästa är att själv se om man gillar den bilder som tv:n återger. Jag blev helt såld när jag kollade hos en kompis som hade den, sen några dagar efter hade jag själv en.

Sen att designen på den är toppklass är bara ett plus i kanten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man har inte mycket att säga till om som 14-åring. Men jag tror att även du kan klura ut att det inte ser ut så där hela tiden. :angry:

Detta bevisar jag med ännu en bild :P

fv0enq3idj70.jpg

Se där - nu ser det ut som vilket vardagsrum som hellst hos random mormor - utan projektor! :) Skämt åsido.. ;)

Om jag ska hålla mig on-topic, så tror jag inte att jag vågar fixa fram nån bild på min lilla gamerhörna för närvarande, och dessutom var min digitalkamera paj, så det blir lite omöjligt... :D Men som sagt, var glada! Sen jag fick spelet har jag inte direkt orkat städa mitt rum, och det ser verkligen ut som ett bombnedslag!

Och då menar jag verkligen extremt jävla stökigt! Det ligger saker på golvet överallt, gitarrer står lutade mot väggarna och en ligger för närvarande provisoriskt på en stol (fan att man ska dra på sig så jävla mycket instrument... xD), TVn står på ett fönsterbräde (med en gardin bakom för att hindra ljuset) och så brukar jag sitta i sängen och spela..

HAr för närvarande dock bara en sunkig 14tummare på rummet - men när jag skaffar egen lägenhet blir det nog HD-TV! Så, brudar (även om inte det här är rätt forum, men man kan ju alltid hoppas xD) - har ni lust att komma över och spela GTA IV? ;)

Haha! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är min väldigt nya spelhörna :P

y9vvps3wy8md.jpg

Eftersom jag köpte IV o mitt PS3 igår så har min bror ockuperat det så han fick ju vara med på bilden. Hade stolen vid min laptop innan men den är sjukt skön att sitta o lira IV i :P

keu4vzpv0jd5.jpg

en sann gamernörd! med glasögon,knullrufs,spinkig och avskyr ljuset. hahahaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en sann gamernörd! med glasögon,knullrufs,spinkig och avskyr ljuset. hahahaha

Japp. Det är nästan alla här, jag med.

Härligt det måste vara för dig, värsta sportkillen: muskulös, brun som en pepparkaka av all brun-utan-sol-kräm, en brud under vardera arm, värsta snygga frillan.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ser ju rätt så fejkad ut bilden! inklippta högtalare ser jag iaf!

I can tell by the pixels, and from seeing quite a few shoops in my day!

shooped_1012100_0.jpg

en sann gamernörd! med glasögon,knullrufs,spinkig och avskyr ljuset. hahahaha

Oh.. och det är sånna som dig som gör att jag inte vill befinna mig i dom nya forumen.

-----

Japp. Det är nästan alla här, jag med.

Härligt det måste vara för dig, värsta sportkillen: muskulös, brun som en pepparkaka av all brun-utan-sol-kräm, en brud under vardera arm, värsta snygga frillan.

En guido helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...