Jump to content

Lista eran favoritradiostation....


kicken
 Share

Vilken/Vilka radiostation/er är eran favorit/favoriter?  

79 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja. Nu har vi nog spelat GTA IV ett tag och lyssnat på en del musik. Självklart tror jag att många av er har redan eran personliga favorit i djungeln av radiokanaler så rösta gärna på eran favorit! Och om ni inte kan bestämma er eller har flera stycken har jag gjort att man kan kryssa i flera >_<

Vill även höra om ni fått några favoritlåtar också hittills? Skriv gärna upp dom också!

Själv älskar jag Radio Broker. Nästan alla låtar är bra och jag har oftast på den när jag har poliser körandes bakom mig eller när det regnar. Härlig radio. Annars gillar jag även Electro Choc och WKTT, men Broker är favoriten.

Top 3 låtar hittills:

Deluka - Sleep Is Impossible

Swizz Beatz - Top Down

Teenager - Pony

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tuff Gong Radio - Skön kanal att glida till, jag diggar verkligen Chase Dem. Störtskön låt!

Liberty Rock Radio 97.8 - Edge of Seventeen, Goodbye Horses, Heaven and Hell (:)), Mama, One Vision (:naughty:) är alla riktigt schyssta låtar. Trots att den här kanalen har flest bra låtar är det fortfarande inte min favorit.

The Vibe 96.8 - Har ingen speciell låt som jag tycker om väldigt mycket men överlag är kanalen väldigt bra. Just nu ser jag bara Fotsteps in the Dark som är väldigt bra och Golden, men alla håller hög klass.

JNR (Jazz Nation Radio) 108.5 - Well, jag är knappast nåt jazzfan vanligen men det här svänger ju! :D

Fusion FM - Jag tror det var den här som är lite lik The Journey. Ingen speciell låt, men nästan alla är sköna.

Sen min absoluta favorit: The Journey - Oxygene pt 4 (<ahttp://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_wacko.png' alt=':wacko:'> av en speciell anledning), Pruit Igoe (AKA trailer 1-låten), The Oh of Pleasure, 8:07, ja faktiskt de flesta låtarna. Såååå skön radiokanal!!

Jean Michel Jarre - Oxygene, Pt. 4

[youtube-old]KIXeXoFxjvs[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har faktiskt ingen aning än så länge. Börjar komma ihåg vissa låtar nu som man säkert hört några gånger innan och så. Men jag lägger aldrig märke till vilken radiokanal dom är på. Eftersom jag vill gilla all musik i spelet och tycker det mesta jag lyssnar på är riktigt bra så bestämmer jag inte när jag sätter mig i bilen vilken radiokanal jag vill lyssna på. Använde ZiT första gången nyss när jag upptäckte en låt som jag tyckte var riktigt skön på Liberty Rock, och det var Edge of Seventeen. Sedan har vi en till låt som är instrumental som jag också tycker är riktigt skön.

Inte att glömma The Black Keys och LCD Soundsystem. Vet dock inte om jag hört deras låtar i spelet än, har säkert gjort det utan att tänka på det.

Men Null Vote hursomhelst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte lyssnat på allt för mycket. Men har ändå ett antal kanaler jag diggar.

Radio Brooker

L.C.H.C och den andra rockkanalen (?det fanns två st. va?)

Vladivostok FM

The Journey

Electro Choc

The Classics (ELO - Evil Woman :) Eller den kanske var på någon av rockkanalerna? Men Classics är ändå skön).

Jag tycker iaf att dom fått till ett bra soundtrack.

Tom Vek - One Horse Race

Kayne West - Flashing Lights

ELO - Evil Woman

Jan Michell Jarré - Oxygene IV

Dom flesta kanaler har låtar som är sköna.

Lite reggae, rock, jazz. Ja allt finns. ^_^

Sedan alla trailerlåtar också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...