Jump to content

Lista eran favoritradiostation....


kicken
 Share

Vilken/Vilka radiostation/er är eran favorit/favoriter?  

79 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Okej. Okej. Lyssnar på The Lazlow show på Integrity 2.0 och hahahahaa. Satan vad roligt. Måste nog vara min nya favoritkanal.

"I was on this weird course (eller vad han sa), and there was this crazy guy who had theories that one day, radio talkers (eller vad det nu heter) would be replaced by evil robots. And look. Here we are in liberty city, with evil robots picking the music and holding other people prisoners (någonting sånt). Haha.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Okej. Lyssnar på The Lazlow show på Integrity 2.0 och hahahahaa. Satan vad roligt. Måste nog vara min nya favoritkanal.

"I was on this weird course (eller vad han sa), and there was this crazy guy who had theories that one day, radio talkers (eller vad det nu heter) would be replaced by evil robots. And look. Here we are in liberty city, with evil robots picking the music and holding other people prisoners (någonting sånt). Haha.

Förstår inte det roliga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Null votade, kan inte bestämma mig

Men så här ser det ut;

1. Liberty City Rock

2. The Vibe

3. Vladivostok

Delad 4. Radio Broker - San juan sounds

5. The beat

----

Favorit låtar är nog alla låtarna som var med i trailersena, passar så bra ihop med spelet!

Annars Heaven and hell på LCR, Neyo - Because of you på The Vibe. Och den här ukrainiska låten på vladivostok, ein shwein drein, shicki shicki schwein! Klockren! ;):blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör mycket på Tuff Gong Radio. När jag var 15-16 år så var Bob Marley min gud, lyssnade som fan på honom och analyserade varenda text av honom. Nu var det ett tag sedan jag lyssnade mycket på honom så de var passande att Tuff Gong Radio dök upp nu Liberty City. Fast man ska ju absolut variera kanalerna lite, de flesta är ju okej. Gillar mellansnacket som radiokanalerna i GTA gjort sig kända för. Finns de någon kanal som bara är snack föressten?

Lite OT, men men:

Kul att se att de är så många röstande, verkar vara mycket folk här. Hängde på GTASajten väldigt mycket när GTA III släpptes, under att annat användarnamn som jag glömt, och de är roligt att vara tebaka. GTASajten är lite av en perfekt helhetsbild när det gäller Grand Theft Auto >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...