Jump to content

Bilder från Multiplayer


Boomer
 Share

Recommended Posts

Nu önskar jag att jag köpte spelet till PS3 så att jag kunde spela Multiplayer (eftersom det är gratis där) men XBox 360 får ju de där nedladdningsbara Episoderna (även då jag misstänker att de senare släpps till PS3 så är jag inte säker alls) så man har ju lite val.

Fast jag ska skaffa XBox Live Gold till Fable 2 ändå så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fast nu finns det ju fördelar bakom det att MS tar betalt.

*Harkel*

+ Microsoft får ännu mer pengar

- [RESTEN]

@Arvid: Man kommer kunna gömma symbolen (och sig själv) genom att ducka antingen mitt på gatan eller bakom skydd. Fördelen är att man inte syns så tydligt, nackdelen är att man (nästan) bokstavligen är en "sitting duck" när motståndarna ska skjuta/köra på dig. :(

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Harkel*

+ Microsoft får ännu mer pengar

- [RESTEN]

@Arvid: Man kommer kunna gömma symbolen (och sig själv) genom att ducka antingen mitt på gatan eller bakom skydd. Fördelen är att man inte syns så tydligt, nackdelen är att man (nästan) bokstavligen är en "sitting duck" när motståndarna ska skjuta/köra på dig. :(

Sedan så är ju Xbox Live femtio gånger bättre än Playstation 3's onlinemöjligheter, av det jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sedan så är ju Xbox Live femtio gånger bättre än Playstation 3's onlinemöjligheter, av det jag hört.

Vad kan XBL som inte PSN kan? Vi har röst-, webkamera- och textchattmöjligheter, friendslists, friend-inbjudningar, PM, man kan spara multiplayerslots åt kompisar, man ser när folk går online/offline, vi kan se de senaste 50 personerna vi mött online i alla spel och vi kan blocka folk. GRATIS. Varför i all världen är XBL bättre på spelfronten? Visst är PSN-onlineaffären lite sjaskig, men den ska få en remake på torsdag nästa vecka och PS Home släpps när som helst. Då kommer det kutta snorren av allt vad "online" heter hos Xbox.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...